AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #1 Skrevet 12. juli 2017 Hvorfor forlanger så og si alle menn å bli sugd? Ikke alle liker å gjøre det, men det skjønner de tydeligvis ikke! de vil jo heller bli sugd enn å penetrere, utrolig! Anonymkode: 274de...e58 5
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #2 Skrevet 12. juli 2017 Vill gjetting, men kaaaaanskje det har noe med at munnen gir en helt annen type stimulering som er en veldig deilig følelse? Anonymkode: 39d9f...123 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #3 Skrevet 12. juli 2017 Sikkert fordi de liker det. Syns helt ærlig det ikke er for mye å be om. Ønsker ikke du å bli tilfredstillit på den måten du syns er best? Anonymkode: efbf5...23d 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #4 Skrevet 12. juli 2017 Det blir for mye å be om hvis den andre er virkelig ukomfortabel med det. Jeg liker det, men ville nok ikke vært så begeistret om mannen heller ville det enn samleie ofte. Anonymkode: e449f...5e7 7
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #5 Skrevet 12. juli 2017 Helt greit hvis jenta vil det, men å tvinge kun for at det er godt er ikke riktig!! Anonymkode: 274de...e58 9
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #6 Skrevet 12. juli 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor forlanger så og si alle menn å bli sugd? Ikke alle liker å gjøre det, men det skjønner de tydeligvis ikke! de vil jo heller bli sugd enn å penetrere, utrolig! Anonymkode: 274de...e58 Ofte fordi det er bedre, enkelt og greit. Hadde ikke jeg blitt sugd hadde jeg vært utro, lett... Anonymkode: 9c466...b3e 2
herremann Skrevet 12. juli 2017 #7 Skrevet 12. juli 2017 Hvorfor forventer alle kvinner å bli slikket og stimulert på klitoris under samleie? Samme dumme generaliserende spørsmål som TS. 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #8 Skrevet 12. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ofte fordi det er bedre, enkelt og greit. Hadde ikke jeg blitt sugd hadde jeg vært utro, lett... Anonymkode: 9c466...b3e Er det bedre å bli sugd? Kan du forklare nærmere hvorfor? Hvordan bør jeg bruke tunga på best mulig måte?:) Anonymkode: 0206e...c13
Nanami Skrevet 12. juli 2017 #9 Skrevet 12. juli 2017 Forlange blir vel litt feil, forvente er noe annet. Oralsex er ofte en del av et vanlig sexliv, men det å ikke like det er helt greit det også. 5
Stabeis Skrevet 12. juli 2017 #10 Skrevet 12. juli 2017 Jeg har aldri forventet det og syns helt ærlig det er ganske kjedelig. 4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #11 Skrevet 12. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor forlanger så og si alle menn å bli sugd? Ikke alle liker å gjøre det, men det skjønner de tydeligvis ikke! de vil jo heller bli sugd enn å penetrere, utrolig! Anonymkode: 274de...e58 Hvorfor forlanger så å si alle kvinner å bli slikket? Ikke alle liker å gjøre det, men det skjønner de tydeligvis ikke! de vil jo heller bli slikken enn å bli penetrert, utrolig! Anonymkode: 426ae...150 6
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #12 Skrevet 12. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor forlanger så å si alle kvinner å bli slikket? Ikke alle liker å gjøre det, men det skjønner de tydeligvis ikke! de vil jo heller bli slikken enn å bli penetrert, utrolig! Anonymkode: 426ae...150 Egentlig er det ganske rart at ikke flere menn slikker oss kvinner uoppfordret, siden klitoris tross alt ikke er plassert inne i vagina. Menn har mer nytelse av vanlig samleie enn hva vi kvinner har, så er det noen som bør få servert oralsex er det oss kvinner! Anonymkode: b8a27...5ec 22
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #13 Skrevet 12. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor forlanger så å si alle kvinner å bli slikket? Ikke alle liker å gjøre det, men det skjønner de tydeligvis ikke! de vil jo heller bli slikken enn å bli penetrert, utrolig! Anonymkode: 426ae...150 Det er vel ikke så rart, all den tid de fleste kvinner må haklitorisstimulans for å få orgasme, og ikke penetrering. Anonymkode: f180c...dbd 12
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #14 Skrevet 12. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor forlanger så å si alle kvinner å bli slikket? Ikke alle liker å gjøre det, men det skjønner de tydeligvis ikke! de vil jo heller bli slikken enn å bli penetrert, utrolig! Anonymkode: 426ae...150 Blir klitoris stimulert av penetrering? Nope. Blir kukhodet stimulert av penetrening? Jepp. Anonymkode: b8a27...5ec 20
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #15 Skrevet 12. juli 2017 Ikke opplevd det som krav. Og jeg antar at det er mest behagelig med partner du har kjent lenge og er trygg på. Anonymkode: 40592...bfd
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #16 Skrevet 12. juli 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Egentlig er det ganske rart at ikke flere menn slikker oss kvinner uoppfordret, siden klitoris tross alt ikke er plassert inne i vagina. Menn har mer nytelse av vanlig samleie enn hva vi kvinner har, så er det noen som bør få servert oralsex er det oss kvinner! Anonymkode: b8a27...5ec Hm, jeg har hatt noen ons og noen forhold, og jeg har alltid blitt slikket uoppfordret. Trodde det var helt normalt jeg. Anonymkode: eb635...b10
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #17 Skrevet 12. juli 2017 Det kjempe deilig å bli sugd. Og det er sykt deilig å slikke også. Det er jo ikke stas å bli mast på, det er kjipt for begge egentlig. Det er nok noen som forventer å bli sugd, men tenker det er mer er som et sterkt ønske. Så er er det jo søren meg andre veien og, at hun vil og savner det og han vil ikke. Anonymkode: 6b534...066
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #18 Skrevet 12. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Blir klitoris stimulert av penetrering? Nope. Blir kukhodet stimulert av penetrening? Jepp. Anonymkode: b8a27...5ec Går an å gnikke pikkhodet mot klitoris da, istedenfor å slikke.. Når det gjelder klitten spiller det vel mindre rolle hva som berører den enn hva gjelder pikken til mannen. Anonymkode: 4e2ed...64e
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #19 Skrevet 12. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går an å gnikke pikkhodet mot klitoris da, istedenfor å slikke.. Når det gjelder klitten spiller det vel mindre rolle hva som berører den enn hva gjelder pikken til mannen. Anonymkode: 4e2ed...64e Nei, det gjør det ikke. Det spiller derimot mindre rolle hva som berører pikken til mannen, ettersom mannen får nytelse av penetrering, mens kvinnen gjerne må ha hjelp ved bruk av hender eller tunge for å få orgasme. Å gnikke pikkhode mot køitorus gir vel svært lite, all den tid det blir vanskelig å gi den stimulansen som trengs ved denne metoden, for at kvinnen skal få nytelseog orgasme. Si meg, har du sett en kvinnes underliv før? Anonymkode: f180c...dbd 15
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #20 Skrevet 12. juli 2017 At en mann foretrekker å bli sugd fremfor penetrering er mildt sagt nedtur, det er greit å suge som en variasjon, men hvis han vegrer seg for å gå ned på dama i tilegg, så begynner det å bli noe skjev balanse . Å vite at han har samleie fordi han "må" og at det er en kjip nr.2 øker ikke lysten for å si det sånn. Anonymkode: 409cf...5a2 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå