AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #1 Skrevet 12. juli 2017 Går det fint å ha en 3 liter med vin i bagasjen når man skal fly? Anonymkode: 317b1...6ba
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #2 Skrevet 12. juli 2017 Du må sjekke tollkvotene. Væske du kjøper etter sikkerhetskontrollen kanndu ha med på fly. Men skal du bytte fly, må du ha taxefreevanrene i sveiset plastpose og ikke åpne posen. Anonymkode: 112d7...1a1
Gjest Solsmil Skrevet 12. juli 2017 #3 Skrevet 12. juli 2017 Du kan ha den i innsjekket bagasje ja, men da ville jeg pakket den godt inn, med flere plastposer rundt, og brukt hard koffert.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #4 Skrevet 12. juli 2017 Det går også an å ha med seg fisk til Lofoten, men du verden hvor bortkastet. Anonymkode: 45529...623
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #5 Skrevet 12. juli 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må sjekke tollkvotene. Væske du kjøper etter sikkerhetskontrollen kanndu ha med på fly. Men skal du bytte fly, må du ha taxefreevanrene i sveiset plastpose og ikke åpne posen. Anonymkode: 112d7...1a1 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går også an å ha med seg fisk til Lofoten, men du verden hvor bortkastet. Anonymkode: 45529...623 Nå sier ikke TS noe om at hun/han skal fly utenlands, da. Det går innenriksfly også. Anonymkode: 68170...3d2 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #6 Skrevet 12. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå sier ikke TS noe om at hun/han skal fly utenlands, da. Det går innenriksfly også. Anonymkode: 68170...3d2 Men hvordan får hun da med seg 3 liter væske gjennom sikkerghetskontrollen? Har vi i Norge vinutsalg med litersflasker innefor sikkerhetskontrollen for folk som reiser innelands? Anonymkode: 112d7...1a1
Leo Skrevet 12. juli 2017 #7 Skrevet 12. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvordan får hun da med seg 3 liter væske gjennom sikkerghetskontrollen? Har vi i Norge vinutsalg med litersflasker innefor sikkerhetskontrollen for folk som reiser innelands? Anonymkode: 112d7...1a1 Man kan reise med innsjekket bagasje både innenriks og utenriks 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #8 Skrevet 12. juli 2017 1 minutt siden, Leo skrev: Man kan reise med innsjekket bagasje både innenriks og utenriks Tenker dere vin i innsjekket bagasje, så er ikke det lov verken innenlands eller utenlands. Grunnen er at flasker kan knuse og væske renne ut av kofferten. Da dekker ikke forsikring og man blir erstatningspliktig. Det trodde jeg alle visste ikke er lov? Anonymkode: 112d7...1a1
Leo Skrevet 12. juli 2017 #9 Skrevet 12. juli 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker dere vin i innsjekket bagasje, så er ikke det lov verken innenlands eller utenlands. Grunnen er at flasker kan knuse og væske renne ut av kofferten. Da dekker ikke forsikring og man blir erstatningspliktig. Det trodde jeg alle visste ikke er lov? Anonymkode: 112d7...1a1 I alle retningslinjer/regler for innsjekket bagasje jeg har sett står det skjøre gjenstander (Eller lignende) og sist jeg sjekket var ikke en vinkartong spesielt skjør. Senest for noen uker siden fikk jeg den innsjekkede bagasjen min gjennomgått spesielt på en europeisk flyplass og ingen nevnte et pip om vinen jeg hadde der... Det var noe helt annet som var problemet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå