Gå til innhold

Hvordan reagerer menn om dama er vid??

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bør jeg informere om vid vagins på forhånd så at han kan velge å avstå fra samleie? Ønsker menns meninger her

Anonymkode: 30339...350

Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Det er ingen som er "vid" slik at man ikke kan ha sex så vidt jeg vet. Forventer du forresten at menn med små peniser informerer deg?

Endret av Overrasket
AnonymBruker
Skrevet

Ja, forsåvidt. Om han har tynn penis. Jeg hadde sex med ei vid ei engang, med min 16 cm i omktets penis. Blei slapp under akten. Trodde ikke det var mulig...  Du får lære deg å stramme opp musklene dine vettu.

Anonymkode: c0f1b...2ab

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, forsåvidt. Om han har tynn penis. Jeg hadde sex med ei vid ei engang, med min 16 cm i omktets penis. Blei slapp under akten. Trodde ikke det var mulig...  Du får lære deg å stramme opp musklene dine vettu.

Jada, du er veldig troverdig...16 cm i omkrets høres nå voldsomt ut.. De fleste damer som har født barn og som ikke har blitt sydd har selvfølgelig rifter og skader på muskler. Det hører med til en fødsler desv.  

Anonymkode: 8219f...a73

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du seriøs at hun var så vid at du ble slapp mes 16 i omkrets? Uff, det er skrekken.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du seriøs at hun var så vid at du ble slapp mes 16 i omkrets? Uff, det er skrekken.

Du må ikke la deg lure av troll...

• Liker 15
Skrevet

16 i omkrets er godt over snittet, men enormt er det ikke. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hun visste heller ikke at å suge å runke var noe vi menn liker... jeg kunne lett putte knyttneven inn. Hun hadde ikke unger, så ingen fødsel der i gården... 

• Liker 1
Skrevet

Det hender jeg sier i fra om at jeg er liten. Synes det er greit om jeg mistenker at dama liker større. Eller om vi skriver og snakker sammen en del før vi møtes. Når det er sagt er størrelse langt nede på lista mi over det som gjør sex bra. Har vært med noen jeg har følt har vært vide, men som oftest har det blitt bra uansett. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, Sphere skrev:

Det hender jeg sier i fra om at jeg er liten. Synes det er greit om jeg mistenker at dama liker større. Eller om vi skriver og snakker sammen en del før vi møtes. Når det er sagt er størrelse langt nede på lista mi over det som gjør sex bra. Har vært med noen jeg har følt har vært vide, men som oftest har det blitt bra uansett. 

Kan du fortelle litt om hvordan jeg som dame kan finne ut om jeg er vid?

Jeg tenker på hvor stramt det kjennes rundt en finger, to fingre. Tre fingre blir mye for meg, men får det til. Men en penis er større enn to fingre, og det har alltid fått fint. Jeg blir veldig våt, så mye friksjon blir borte.

Hvordan måle? Håper du kan svare.

Anonymkode: e3276...d9e

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker på hvor stramt det kjennes rundt en finger, to fingre. Tre fingre blir mye for meg, men får det til. Men en penis er større enn to fingre, og det har alltid fått fint. Jeg blir veldig våt, så mye friksjon blir borte.

Du kjenner selv om du er vid eller trang. Er du trang, så vet du det. 

Anonymkode: 1e584...c54

• Liker 2
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke mulig å måle på samme måte som på en penis. Det skal dere vel egentlig være glad for, slik at dere ikke opplever det samme presset som oss der. :fnise: 

Det som er fint med dere kvinner er at dere har en deilig evne til å trene opp musklene deres, og på den måten vil romsligheten bli langt mindre viktig. Knip og vær glad, så vil vi være godt fornøyde. Og jeg som er liten elsker at dere er plaskvåte. Selv om friksjonen forsvinner en del, tenner jeg på at det er plaskvått der. 

Ikke heng deg opp i detaljer og kos deg med det du har. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Sphere skrev:

Det er jo ikke mulig å måle på samme måte som på en penis. Det skal dere vel egentlig være glad for, slik at dere ikke opplever det samme presset som oss der. :fnise: 

Det som er fint med dere kvinner er at dere har en deilig evne til å trene opp musklene deres, og på den måten vil romsligheten bli langt mindre viktig. Knip og vær glad, så vil vi være godt fornøyde. Og jeg som er liten elsker at dere er plaskvåte. Selv om friksjonen forsvinner en del, tenner jeg på at det er plaskvått der. 

Ikke heng deg opp i detaljer og kos deg med det du har. 

Skulle gjerne ha truffet deg;)

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skulle gjerne ha truffet deg;)

Jeg er på pm om du vil bli kjent, vet du.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kjenner selv om du er vid eller trang. Er du trang, så vet du det. 

Anonymkode: 1e584...c54

Jeg vet jeg ikke er trang. Men jeg vet ikke om jeg er vid. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jada, du er veldig troverdig...16 cm i omkrets høres nå voldsomt ut.. De fleste damer som har født barn og som ikke har blitt sydd har selvfølgelig rifter og skader på muskler. Det hører med til en fødsler desv.  

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må ikke la deg lure av troll...

Jada, og du mener vel også at små peniser heller ikke eksisterer? Siden du mener at vide vaginaer ikke eksistere. Eller er du bare en typisk kvinne med den vanlige dobbeltmoralen som mener at du kun finnes mikropeniser og ingen vide vaginaer? Det er heller ingen som har sagt at dette gjelder alle utenom du, så den stråmannen kan du trøkke rett tilbake i skapet den kom fra.

Anonymkode: 3afd1...e70

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan fint få inn 4 fingrene på dama når hun blir vid, og min penis er bare 11 tykk, så det er ikke alltid at jeg kjenner så mye. Vi liker hverandre godt likevel :)

Anonymkode: 96d45...083

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tre av dine egne fingre? Eller tre mannefingre? Det er jo gjerne litt forskjell

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor lærer ikke du deg bare til å bli tykkere?

Like enkelt som det er å stramme opp musklene der nede, faktisk :) For noen helt umulig.. 

Anonymkode: ce787...5ab

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det trenger du ikke. Du har alltids to andre åpninger som kan brukes om det skulle komme til det. Men det blir antakelig ikke nødvendig å benytte reservehullene.

Anonymkode: a3e40...df7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...