Gå til innhold

Klara useriøs?


waco

Anbefalte innlegg

Dessverre så ble tråden avsluttet av morderator, men det utelukker ikke muligheten for å kjøre emnet useriøs videre.

Et vannvittig interessant tema, og jeg spurte meg selv følgende, er det seriøst av vg og gjøre Sponheims skjegg til sommerens store slager, er det seriøst av våre politikere å holde standhaftig på en alkoholpolitikk som gjør at mindre enn halvparten av all spritkonsum er kjøpt på polet? Er det seriøst av oss å spise sjokolade vi vet er plukket av slavebarn på Elfenbenskysten, er det et seriøst forslag om å fjerne sladden for tv1000? Er det seriøst å nekte mennesker innreise til landet med fødested som begrunnelse, er det seriøst av Norway-cup ledelsen og stenge tv2 skranken på Ekebergsletta under dekke av at det fører til økt kjøpepress?

Er det seriøst av sosialen å betale nitusen pr uke for et rom på hospits for en rusmisbruker, var det seriøst ment å plante tohundreogfemtitusen blomsterbuketter rundt prinsesse Dianas grav, en dødsårsak etter min mening folket selv var med å fremprovosere?

Er det seriøst av den vestlige verden å nekte innreise som gjør at mennesker svømmer over elver og blir kvalt i containere, er det seriøst å diskutere årsaker til at kvinner har større sykefravær med at ”det ligger noe i genene deres”? Er det seriøst at branniformasjonen på T-banen er (direkte sitert,) bli i vognen til den ankommer stasjonen, er det seriøst at man må betale for nrk-lisens selv om man hater statskanalen?

Er det seriøst å angripe andre menneskers nick på nettet for ”evig gjentagelse av useriøsitet”?

Fortell meg da kjære Klara, hva mener du med seriøs?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ooj... Nei, Waco, det er kanskje ikke seriøst.

Hvis man tenker ordentlig godt etter, er svært lite av det vi funderer på og bedriver i løpet av en dag seriøst. Verden er et sirkus, vennnen min. Livet er en vits. En jævelig dårlig en, javel, men ikke desto mindre -en vits. En morsomhet for noen, og en tragedie for andre... skuespill er det okkesom...

Jada, du har helt rett. Vi lever på en løgn. Og vi trives med det.

Kid-a

... næmmen... ojsann... er jeg på jordet nå...? hmm... javel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kid-a det som blir strevsomt å forklare sånne som Klara at det finnes mennesker som heller er "vanskelig" på nettet, enn i det virkelige liv.

Waco rimer et dikt for at Klara skal forstå;

Heller et mindre alvorlig,

og littegrann useriøs nett,

enn å være seriøs og ergelig,

til alle døgnes klokkelsett!

Men debatten blir aldri heva,

for Klara mener alt skal være system,

så å diskutere utenfor tema,

da er man plutselig slem!

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg forstår at enkelte kan være litt tungnemme. Men for å være helt hundreprosent ærlig med deg... så tror jeg ikke diktet ditt hjalp til noe større (jada, du er veldig flink)... hold deg til den vanlige gode, gamle tralten. Da forklarer du deg bedre.

Klara (og evt andre som har problemer med Wacos oppførsel): det gutten vil si, er at han heller er vanskelig her inne enn i det virkelige livet. Tipper at han egentlig er snill som et lam... nuvel.

Ha en fortreffelig aften.

Kid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner godt hva du mener waco. Men må innrømme at det virker som du til en viss grad liker "hetsen" mot deg og derfor fremprovoserer den mer enn nødvendig.

Når man leser innimellom våset ditt, for du fremstiller det jo, med viten og vilje, på en måte som oppfattes som vås, så har du jo ganske mange gode argumenter.

Men som sagt: Mange ganger er vel meningen din å bli "misforstått" og bare enkelt og greit provosere. Eller hva? :tunge1:

Uansett synes jeg du skal fortsette å få ut irritasjon, aggresjon, frustrasjon, og alt du ellers måtte føle behov for, her inne, fremfor å ta det i RL.

Provoserende eller ikke. Jeg synes KG har plass til waco sine innfall, ideer og faktisk gode argumenter. Det er jo ikke verre enn at man scroller raskt forbi inneleggene hans hvis det bir for irriterende.......eller? :wink:

Lilly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel... registrerer Klaras fravær... man bør få det med seg... denne kvinneegenskapen å vri seg unna ubehagelige temaer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco, har du tenkt over at det er sommer? Man kan være på ferie. Dessuten synes jeg ikke det er særlig seriøst å diskutere enkeltbrukere på denne måten.

Uansett hvem det gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo?? Det er vel ikke såå mye som er så innmari seriøst her om dagen? (les: agurk). Nuvel. Dere får krangle.

Kid-a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Til Kid-a og Nathalie.

Jeg ser at dere til stadig driver å heier på waco sine innlegg!!! Dere er blandt annet de føsrte til å kommenter hans innlegg. Det kan vil ikke komme av at dere begge ligger langflate etter han.... eller.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det med saken å gjøre? Snakk om å spore av...! Alle som er enige med waco, er altså forelska i han??! HAHa, jeg ler meg ihjel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nathalie

eeeh... HALLO! :hoho:

Heie på og første til å kommentere? Ligge langflat? Nei takk! Jeg svarer hva jeg vil på det jeg vil, når jeg vil! :roll: Og uansett om jeg er uenig eller enig med waco, så må jeg vel få lov å svare på det like mye som alle andre!

...og jeg ligger ikke langflat etter en internett-fyr, da vøttø....

Snakke på useriøse mennesker og innlegg, du... Hva hadde egentlig dette med saken å gjøre?? :roll:

Og du, "Gjest", vær tøff nok til å si hvem du er istedenfor å være anonym, da!! Jeg er ikke så smålig at jeg MÅ kommentere alt om andre her, jeg, skjønner du....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes gjesten er morsom, jeg! Haha...

Ikke hiss deg opp, da vennen min. Le litt sammen med meg isteden. Jada, jada... vi er såå forelska, atte! hahaha...

Og du nathalie... kom på chatten en tur, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg har tenkt det samme, men ikke Nat. Bare kid.

Nuvell, man tar sikkert feil...

:ler:

Saken er den at bare å starte en tråd som denne er ganske dårlig gjort, når vedkommende kanskje er på ferie, og jeg troooooor det ikke er lov å diskutere brukere her inne, uansett hva det gjelder (sier mot meg selv nå, I know)

Synes det er dårlig gjort å starte en tråd om Klara. Og noen andre, for den saks skyld... MÅ man, så burde vel Personlige meldinger være forumet for det, men det er jo kanskje flere som leser her inne på Generell Debatt... (sleipt..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vinga det er ikke sleipt i det hele tatt. Klara beskylder meg for å være useriøs og senke ned på standarden her...og da ber jeg Klara fortelle meg hva hun mener med seriøs....

Ikkeno galt i det.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, Vinga, da.... du som pleier å være så snill og grei. Jeg skal ikke uttale meg ytterligere, men man blir vel ikke forelska over nett, blir man? Ikke jeg, iallfall...

Nuvel (skrives med en eneste l til slutt, ikke to).

Jada, det var vel ikke klara saken egentlig dreide seg om. Den dreide seg om å være useriøs. Samme det, vi oppfatter vel forskjellig. Og nå har debatten begått en stor og stygg avsporing.

(prøver du å bli morderator, vennen? Du er såå pliktoppfyllende, atte...)

Kid-a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...