Gå til innhold

første dagen uten

Fremhevede innlegg

Gjest gotthard
Skrevet

første dagen uten røyk er her , har ikke hveert en hyggelig dag så langt men jeg har da overlevd.

litt sintere enn normalt men føler også jeg har hatt lit flere grunner enn vanlig i dag , hvert mye tull på jobb og privat.

vel , første dagen er snart over så starten er over , bare det hverste igjen nå sies det :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det her går så bra så! Bare tenk på hvor bra det blir for barnet ditt å ha en røyk fri far!

Gjest Anonymous
Skrevet

:-) Det er kjempebra!!! Stå på og ikke gi opp!!!

Humøret kan ofte gå utover arbeidsplassen og hjemme utover kone og barn, en liten trøst er at det er bare en periode. Men det som kan lønne seg er at du snakker med de på jobb og hjemme at du kan virke sur og forferdelig de neste 14 dagene men at det er ikke vondt ment Lykke til!!

Skrevet
det her går så bra så! Bare tenk på hvor bra det blir for barnet ditt å ha en røyk fri far!

Oi, og så jeg som har trodd at skidrow var en kvinne, da :o

Uansett: Lykke til!

Gjest gotthard
Skrevet

gikk faktisk greit og sove i natt , regna med en urolig natt men det slapp jeg jo:-)

foresten så er jeg veldig glad for oppmuntringen her inne..

driver og sniker lit serru så jeg har ikke sakt til noen at jeg har slutta , tenkte jeg skullecse hvor lang tid det tokk før noen merka det....

alle sier jo de kan lukte røykere og se at du røyker osv..

vel,takk for oppmuntringen

Gjest gjest1
Skrevet

Fortsett slik!!! Kjempebra! Hjelper litt på min motivasjon også, for jeg sliter litt her.Men ikke F.n om jeg gir meg. JEG SKAL SLUTTE!!!!!!!!

Gjest gotthard
Skrevet

lenej skrev:Fortsett slik!!! Kjempebra! Hjelper litt på min motivasjon også, for jeg sliter litt her.Men ikke F.n om jeg gir meg. JEG SKAL SLUTTE!!!!!!!!

er som det står i boka det lenej, ikke røykere har ikke abstinenser og dårlig humør forde om de ikke røyker, så om noen uker skal ikke du heller ha det lengre...og hvor lenge er egentlig noen uker av et helt liv?

om du har abstinenser da så er de faktisk bare innbildte siden 90%av nikotinen er ute av systemet dit da.

det er ikke snakk om når vi klarer og slutte lengere , nå er det snakk om "jeg husker den tiden jeg røyka jeg"....

lykke til jenta,,,dette klarer du lett

Skrevet

Så flink du er! Dette går bra fremover også. Husk: både sug og lyst på nikotin blir mindre for hver dag som går!

Skrevet

Nå har jeg aldri i mitt liv tatt en trekk av en sigarett, så jeg kan ikke sette meg inn i dette. Men jeg synes det er bra du slutter!!! Ville bare gi deg et råd som hjalp min mor veldig: Alle pengene hun vanligvis ville kjøpt røyk for, la hun i en boks og hver gang hun fikk sug etter røyk talte hun pengene og lot være. Lykke til!!!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Så flink dere er! Stå på! Klart dere klarer det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...