AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #1 Skrevet 11. juli 2017 ME- utredning Har vært syk nå i noen år, siste år har vært veldig tungt og er nå 80% sengeliggende. Skal utredes for ME, utredninga starter i August. Har tatt masse utvida blodprøver, vært hos ernæringsfysiolog/psykolog (ikke deprimert /ikke psykiske lidelser) Vært utreda for stoffskifte osv uten noe tegn på sykdom. Hvor lang tid tok det å få utreda ME? Hvor lenge var du syk før du ble utreda? Hvordan foregår utredningen? Anonymkode: 09a3c...96d
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #2 Skrevet 11. juli 2017 Kan man ha "ME" dersom man har generell angstlidelse i mild grad og har tidligere fungert normalt ? Anonymkode: 09a3c...96d
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #3 Skrevet 11. juli 2017 Jeg hadde vært syk i 1 år før jeg ble utredet, og det tok meg 1 år for å bli utredet. Psykolog, blodprøver, MR, sykkeltesten. Ja, det kan man. Man kan ha slitt, eller slite psykisk og fortsatt ha ME. Det som er cluet er å finne utav om det er det psykiske som er dominerende for plagene, eller ikke. Lykke til! Anonymkode: 26617...6b8
S93 Skrevet 12. juli 2017 #4 Skrevet 12. juli 2017 Hei og takk for svar ! Da er det enda en lang vei igjen...hva er sykkeltest? Har vært hos psykolog og det er ingen psykiske problemer så det utelukkes. Angsten er i såpass mild/fjern grad at det utelukkes også ..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå