HerKommerMummi Skrevet 11. juli 2017 #1 Skrevet 11. juli 2017 Har akkurat funnet ut av jeg er gravid. LYKKE! Er det noen som vet om jeg kan drikke te? Og eventuelt hva slags?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #2 Skrevet 11. juli 2017 Kan drikke det meste av te. Men svart, grønn og hvit te inneholder koffein og det skal man begrense inntaket av. Grønn te kan hemme opptaket av folat, men en kopp i ny og ne går bra. Noen urteteer må man også være forsiktig med. Anonymkode: 4901e...091
Amarone Skrevet 11. juli 2017 #3 Skrevet 11. juli 2017 Gratulerer! Følg dette (scroll langt ned for koffein, men følg alt sammen...): http://www.matportalen.no/rad_til_spesielle_grupper/tema/gravide/
Sheherasade Skrevet 14. juli 2017 #4 Skrevet 14. juli 2017 Rooibus-te og det meste av det du finner i helsekostbutikker er uten koffein. Det finnes i de butikkene også spesielle gravid-teer. Om du vil holde deg unna kaffe og vanlig te er det lurt å kjøpe inn disse spesialteene og alltid ha med dem i veska, for som regel er det veldig vanskelig å finne koffeinfrie teer på jobb, i restauranter osv.
Simbyxor Skrevet 14. juli 2017 #5 Skrevet 14. juli 2017 Wooot. Jeg som alltid var overbevist om at mummitrollet er gutt. Noe så flaut! 1
Sheherasade Skrevet 14. juli 2017 #6 Skrevet 14. juli 2017 Akkurat nå, Simbyxor skrev: Wooot. Jeg som alltid var overbevist om at mummitrollet er gutt. Noe så flaut!
filifjonka Skrevet 14. juli 2017 #7 Skrevet 14. juli 2017 Kan drikke te, nei det er nok helt umulig...
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #8 Skrevet 14. juli 2017 1 time siden, Simbyxor skrev: Wooot. Jeg som alltid var overbevist om at mummitrollet er gutt. Noe så flaut! Det står jo under bildet hennes at hun er kvinne da Anonymkode: 98d09...26c 1
Simbyxor Skrevet 14. juli 2017 #9 Skrevet 14. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står jo under bildet hennes at hun er kvinne da Anonymkode: 98d09...26c La ikke merke til det i TV-serien
Gjest Tsunade Skrevet 14. juli 2017 #10 Skrevet 14. juli 2017 10 minutter siden, Simbyxor skrev: La ikke merke til det i TV-serien Filifjonka er også her i tråden, vi har visst havnet I Mummidalen Og hva slags kjønn er en hattifnatt? Uansett: Gratulerer så mye med graviditeten, Mummi! (Hadde aldri trodd jeg noen gang skulle skrive den setningen der) Du har fått noen gode råd om tedrikking allerede, så jeg kan bare si lykke til med alt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå