AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #1 Skrevet 11. juli 2017 Ser at veldig mange skriver at det dreier seg kun om sex på Tinder. Er dette basert på egne erfaringer? Er det virkelig ikke seriøse folk der også som over alt andre steder eller? Er dette en spesiell aldersgruppe som kun er interessert i ons? Anonymkode: 0b4ba...203
Gjest impressa Skrevet 11. juli 2017 #2 Skrevet 11. juli 2017 Selvfølgelig folk som er ute etter noe seriøst der også.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #3 Skrevet 11. juli 2017 5 minutter siden, impressa skrev: Selvfølgelig folk som er ute etter noe seriøst der også. Ja, men med overvekt av useriøse da kanskje? Har nemlig prøvd Happn og Mint, men der er det jo helt dødt... Tinder skjer det jo noe på i det minste, men blir jo skeptisk når så mange her har dårlige erfaringer. Anonymkode: 0b4ba...203
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #4 Skrevet 11. juli 2017 Noen er seriøse, andre er bare useriøse. Selv har jeg bare vært der for å få egoboost eller annet tull Anonymkode: 36363...30e
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #5 Skrevet 11. juli 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen er seriøse, andre er bare useriøse. Selv har jeg bare vært der for å få egoboost eller annet tull Anonymkode: 36363...30e Kan du som bruker der svare på noe annet med det samme? Hvorfor får jeg opp folk som er flere mil utenfor mitt søkeområde? Vedkommende hadde ikke vært i nærheten av byen her engang. Anonymkode: 0b4ba...203
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #6 Skrevet 12. juli 2017 Kommet over mange seriøse på tinder 25+ Anonymkode: 03469...8ed
Gjest impressa Skrevet 12. juli 2017 #7 Skrevet 12. juli 2017 (endret) 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, men med overvekt av useriøse da kanskje? Har nemlig prøvd Happn og Mint, men der er det jo helt dødt... Tinder skjer det jo noe på i det minste, men blir jo skeptisk når så mange her har dårlige erfaringer. Anonymkode: 0b4ba...203 Kan bare svare for de jeg pratet nok med til å vite, og der var det klar overvekt av seriøse. 25-35 år hvis det er av interesse. Dessuten er det jo sånn at man kan være åpen for bare sex og noe mer seriøst på samme tid. Er ikke sånn at behovet for noen å ha sex med en lørdagskveld og behovet for en kjæreste er gjensidig utelukkende. Folk som leter etter kjæreste er også kåte liksom. Hvis man skal putte hver eneste mann som skriver et eller annet om sex i "bare sex"-båsen så tror jeg man går glipp av mange som er klare for noe seriøst. Endret 12. juli 2017 av impressa
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #8 Skrevet 12. juli 2017 Jeg fant kjæresten min på Tinder. Var bare klar på at jeg var på utkikk og ikke sex helt fra starten da piller du vekk mye fantepakk da Anonymkode: fc7ea...863 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #9 Skrevet 12. juli 2017 Min opplevelse er at det er mye sex der (ser etter folk i slutten av 20-årene/starten av 30-årene). Anonymkode: 3ad64...728 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #10 Skrevet 12. juli 2017 Vet om damer som er blitt lurt trill rundt på Tinder, fordi mannen manipulerte seg til sex med dama...men som ikke ville ha dama utenom det å ha sex..hun var bare en kort flørt, mens han lette etter noen som var mindre lette på tråden...fant hun ut. Anonymkode: 64b27...14d
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #11 Skrevet 12. juli 2017 Jeg har truffet en på tinder og vi dater,men det var ikke hensikten hans å finne noen han ville noe mer med,han tenkte vell at han hadde lyst å bare treffe damer han kunne ha når det passet han,siden det ikke var helt riktig timing i livet hans! Meen tok ikke lang tid før han ville bli eksklusiv og slette tinder,så nå nyter vi hverandres selskap så ofte vi kan å se hvor det kan gå uten at vi dater andre☺️ Anonymkode: a7010...f6a
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #12 Skrevet 12. juli 2017 Det er både useriøse og seriøse på tinder som alle datingsider og mennesker generelt. Noen er det veldig lett å avsløre også, de skriver noe seksuelt ganske kjapt eller vil møtes hjemme for å ''se film,middag,kaffe''. Men jeg vil råde de som er på jakt etter noe seriøst til å skrive etterlannet seriøst om seg selv på appen, og for all del ikke møt de hjemme hos deg eller ham/hun. Men jeg kjenner utrolig mange venninner som har møtt the one både på byen og på tinder, og jeg vet det er ymse på tinder. Derimot, så lese jeg om en amerikansk undersøkelse angående datingapper- 42 % av manfolka var allerede i ett forhold av de aktive brukerne på datingappen. Nå har ikke jeg link til undersøkelsen og dette var i usa, men jeg tenker at dette burde man være litt obs på :-) Men, har du ikke sex med ham, så har du silt av mange useriøse og du har litt tid til å finne ut av ting. Personlig så synes ikke jeg det største problemet er å finne en som er seriøs, men heller å finne en man liker og som liker deg tilbake. Anonymkode: 64fe8...c21
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #13 Skrevet 12. juli 2017 her fant jeg også linken, for de som var interessert; https://www.theguardian.com/technology/2015/may/07/dating-app-tinder-married-relationship Anonymkode: 64fe8...c21
Inwe Skrevet 13. juli 2017 #14 Skrevet 13. juli 2017 Møtte samboeren på tinder. Vi hadde sex på første date. Han var kun ute etter sex og selskap, jeg var åpen for det meste.
Solivagant Skrevet 13. juli 2017 #15 Skrevet 13. juli 2017 Det er både seriøse og useriøse på tinder, men min erfaring er at det er vel flest useriøse. Møtte kjæresten på tinder, og begge to var der vel egentlig bare for tidsfordriv, men var åpen for det meste. Hadde ikke sex på første date. Etter en stund på tinder klarer du å luke ut de useriøse som bare er ute etter ligg.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #16 Skrevet 13. juli 2017 Som andre nevner, noen er seriøse og andre er useriøse. Men jeg har merket at mange som aldri har prøvd appen insisterer på at det utelukkende er en sexapp av en eller annen grunn. Samme som ellers i datingverdenen. Noen ønsker forhold, andre ønsker kun sex Anonymkode: 458f0...a2a 2
Druid Skrevet 13. juli 2017 #17 Skrevet 13. juli 2017 På 11.7.2017 den 21.48, AnonymBruker skrev: Ser at veldig mange skriver at det dreier seg kun om sex på Tinder. Er dette basert på egne erfaringer? Er det virkelig ikke seriøse folk der også som over alt andre steder eller? Er dette en spesiell aldersgruppe som kun er interessert i ons? Anonymkode: 0b4ba...203 Tjenesten er designet basert på TO spesifikke kriterier : 1. Er du i nærheten nå og 2. Hvordan ser du ut. Det er bokstavelig talt en tjeneste som baserer seg på " Er det noen i min fysiske nærhet nå som jeg orker å knulle og som orker knulle meg?" Poenget er at den er utviklet videre siden den ble lansert og uansett fungerer den ikke slik i Norge; vi har ikke nok befolkningstetthet til at den ville kunne samle de 100 talls personene som har slik tilnærming til sex. Så i Norge har det utviklet seg til en mer standard sjekkeapp. Men den har fortsatt lite mekanisme i seg til å fungere som noe annet enn hookup app.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #18 Skrevet 13. juli 2017 Skal på Tinderdate i morgen, så da får vi se hvordan dette fungerer for min del Anonymkode: 0b4ba...203
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå