Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #1 Skrevet 7. januar 2005 http://shop.erotikknett.no/main.php3?PI=11&PNO=56016 Noen som har prøvd denne?
Gjest gjest1 Skrevet 7. januar 2005 #2 Skrevet 7. januar 2005 Har ikke prøvd, men skulle tro at det kløp litt? Et litt slakt perlekjede lugger nokså mye.. (Jeg og eksen lekte med et perlekjede en gang..)
Gjest Hel Skrevet 7. januar 2005 #3 Skrevet 7. januar 2005 Nei, tror ikke jeg ville prøvd heller. Ser ikke veldig behagelig ut. :o
*Lene* Skrevet 7. januar 2005 #4 Skrevet 7. januar 2005 Trusa er sikkert grei den...TIL Å KUN STÅ MED ihvertfall..hehehe
LilleBille Skrevet 7. januar 2005 #5 Skrevet 7. januar 2005 Har ikke prøvd, men skulle tro at det kløp litt? Et litt slakt perlekjede lugger nokså mye.. (Jeg og eksen lekte med et perlekjede en gang..) .. ville tro det absolutt er en fordel å være glattbarbert hvertfall..
Gjest gjest1 Skrevet 7. januar 2005 #6 Skrevet 7. januar 2005 Hehe, definitivt. Selv om det egentlig ikke var hår jeg tenkte på (...) Vet ikke hvorfor jeg har så mye erfaring med perlekjeder overalt , men et perlekjede kan gjøre skikkelig vondt hvis man feks leker med det i munnen. Tunga kan sette seg fast mellom perlene. Det samme prinsippet gjelder andre steder også...
Gjest Daniella_ Skrevet 7. januar 2005 #7 Skrevet 7. januar 2005 Oi...den var jo kjempe sexy! Vil ha, vil ha!
LilleBille Skrevet 7. januar 2005 #8 Skrevet 7. januar 2005 Hehe, definitivt. Selv om det egentlig ikke var hår jeg tenkte på (...) Vet ikke hvorfor jeg har så mye erfaring med perlekjeder overalt , men et perlekjede kan gjøre skikkelig vondt hvis man feks leker med det i munnen. Tunga kan sette seg fast mellom perlene. Det samme prinsippet gjelder andre steder også... :o *au au* .. skjønner jeg har vært lite kreativ med mitt bruk av perlekjeder...
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #9 Skrevet 7. januar 2005 Aldri sett på perler som annet enn å ha i kjede rundt halsen, men ser jeg må revurdere min oppfatning...
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #11 Skrevet 7. januar 2005 dan så jæv... vond ut. Men hvis dere liker irriterende ting mellom beina deres, så får dere heller kjøpe en slik.
MindCrime Skrevet 7. januar 2005 #12 Skrevet 7. januar 2005 Den finnes med bare en perlesnor også... den sendte vi en av til test faktisk... desverre er vi utsolgt for den for øyeblikket... men ny forsendelse er bestilt inn Er det ingen som husker den episoden fra sex in the city hvor samantha får en slik samt med en fet diamantring? Hun sitter i privatflyet på vei til vegas sammen med resten av jentegjengen & forteller hvor fantastisk den trusa er. Når forholdet tar slutt vurderer hun å gi tilbake bare ringen & beholde trusa... Det var den trusen med en perlesnor. Men selvsagt, man skal ikke tro alt man ser på TV
Gjest happyending Skrevet 8. januar 2005 #13 Skrevet 8. januar 2005 Uhh, syns den så god ut jeg... :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2005 #15 Skrevet 8. januar 2005 synes det er å gå for langt når de på erotikknett, skal begynne å selge ut i fra en tv-serie. De er da kjøpt og betalt. Dere jenter må snart skjønne et sex in the city ikke virkligheten. Ser trusen slik ut så tviler jeg sterkt på at den er noe behaglig å bruke...uansett hvor mye samanta digger den i serien. Ser flere jenter som beskriver og lever livet sitt ettter jentene i sex in the city. leiter etter mr ®..og snart kommer det sikkert til å komme skrivende innlegg for fortvilte jenter som ikke fikk den helt store opplevelsen som samantha..
Gjest Daniella_ Skrevet 8. januar 2005 #16 Skrevet 8. januar 2005 synes det er å gå for langt når de på erotikknett' date=' skal begynne å selge ut i fra en tv-serie. De er da kjøpt og betalt. Dere jenter må snart skjønne et sex in the city ikke virkligheten. Ser trusen slik ut så tviler jeg sterkt på at den er noe behaglig å bruke...uansett hvor mye samanta digger den i serien. Ser flere jenter som beskriver og lever livet sitt ettter jentene i sex in the city. leiter etter mr ®..og snart kommer det sikkert til å komme skrivende innlegg for fortvilte jenter som ikke fikk den helt store opplevelsen som samantha..[/quote'] Nå har det seg sånn at Samantha IKKE likte denne trusen så veldig godt i sex og singelliv heller. Hun reiv den av seg så fort hun hadde mulighet. Du også må da forstå at ingen virkelig tror på at sex og singelliv er virkeligheten (selvom man kjenner seg igjen i mye av det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå