Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor, og på hvilken måte? og angrer du

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei! Jeg har vært i flere forhold hvor kjærestene mine har vært utro. Da pakker jeg tingene mine, finner ny leilighet og bytter nummer, uten å si noe. Eller snakke med de igjen. Jeg gir ingen en 2. sjanse, aldri i livet. Det fortjener de ikke. 

Anonymkode: aa0df...d5c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja dessverre. Over 20 år siden, aldri blitt oppdaget. Var 18-19 år, likte spenningen og oppmerksomheten. Tok mange år før jeg fikk dårlig samvittighet. Ikke sammen med han jeg var utro mot lenger, mange år siden det tok slutt. Min egen oppførsel og forsåvidt mange mannfolk sin oppførsel gjør at jeg har vanskelig for å stole på menn. 

Anonymkode: 4c30a...ef9

AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri vært det, og kommer aldri til å være det. 😊

Anonymkode: 187b1...3a0

• Liker 1
Skrevet

Så klart ikke.

• Liker 2
Skrevet

Ja, en gang for 15 år siden, mot min andre kjæreste, med han som ble min tredje. 
Angret der og da, men det er 15 år siden, og jeg har fått meg ny kjæreste som jeg aldri har vært verken utro mot eller med, så har lagt det bak meg :)

jeg var utro fordi jeg ikke hadde følelser for kjæresten min lengre, vi kranglet, og hadde sluttet å ha sex. En kom inn l livet mitt, som viste at han brydde seg, og gav meg den oppmerksomheten jeg trengte. 
Vi var sammen i 3 år etterpå <3 

• Liker 3
Skrevet

Nei. Til tross for et kjærlighet- og sexløst forhold med eksen kunne jeg aldri gjort noe sånt mot et annet menneske. Så vidt jeg vet har ingen vært utro mot meg heller.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De som begrunner utroskapene sine: har opplevd forhold hvor alle disse tingene har forekommet. 

Har likevel ikke vært utro - og er stolt av det ;) 

Anonymkode: 2b1d5...070

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Angrer ikke.

Anonymkode: 2b5c7...7d7

AnonymBruker
Skrevet

Ja, en gang (men for å "unnskylde" det - hadde bestemt meg for å slå opp, men måtte vente et par dager før jeg gjorde det pga jeg var på reise og det var vanskelig med kontakt osv).

Har også vært den som en var utro med. Ingen god følelse, tenkte ofte på partneren under sex osv - klarte ikke gi meg hen 100% samme hvor godt det var. 

Har hatt en partner som antakeligvis har vært fysisk utro, men i hvert fall drev med sexting og webcam sex osv med div andre - både menn og kvinner. Ikke gøy! 

Håper jeg slipper å oppleve mer utroskap i livet mitt..

Anonymkode: 7d6bb...fcc

Skrevet

Nei, selv om det har stormet i forholdene mine, har det ikke vært aktuelt. Jeg har heller kjempet for forholdene. Jeg har derimot blitt bedratt flere ganger. Totalt ødeleggende for min del. Avsluttet forholdene, og klarte aldri se på dem på samme måte igjen. Troen på forhold fikk seg også en real knekk. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, og jeg skammer meg. Feig som jeg er håper jeg han aldri finner det ut

Anonymkode: 4b073...27f

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, en gang (men for å "unnskylde" det - hadde bestemt meg for å slå opp, men måtte vente et par dager før jeg gjorde det pga jeg var på reise og det var vanskelig med kontakt osv).

Har også vært den som en var utro med. Ingen god følelse, tenkte ofte på partneren under sex osv - klarte ikke gi meg hen 100% samme hvor godt det var. 

Har hatt en partner som antakeligvis har vært fysisk utro, men i hvert fall drev med sexting og webcam sex osv med div andre - både menn og kvinner. Ikke gøy! 

Håper jeg slipper å oppleve mer utroskap i livet mitt..

Du vil gjerne at andre skal være trofast mot deg slik du selv har vært utro mot andre..? Nei det er jo akkurat slike som deg som fortjener å få kjenne det samme i ræva som det du har påført andre. Karma vet du slår igjen her i livet...før eller siden.

Anonymkode: 46585...f93

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vil gjerne at andre skal være trofast mot deg slik du selv har vært utro mot andre..? Nei det er jo akkurat slike som deg som fortjener å få kjenne det samme i ræva som det du har påført andre. Karma vet du slår igjen her i livet...før eller siden.

Anonymkode: 46585...f93

Har nå virkelig fått kjent på alle sider av det da, så ja karma got me ;) Har satt en strek over fortiden, og håper som sagt jeg slipper mer av det - den ene eller andre veien - i fremtiden :) 

Skrevet

Nei, har aldri vært utro. 

Gjest impressa
Skrevet

Nei, har ikke vært utro og kommer aldri til å være det.

AnonymBruker
Skrevet

Aldri!

Men hadde ei som var utro mot meg 2 ganger en gang. Angrer bittert på at hun fikk sjangse nummer 2. Det skal aldri skje igjen med noen.

Anonymkode: 0bbe8...e80

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men hadde flere fuck friends samtidig i noen år hvor jeg var singel. Fikk roet ned litt fetishgreier med det. 

Anonymkode: 9f98a...995

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...