Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd p-pillen diane og vet om den faktisk hjelper på kvisete hud og økt hårvekst? Sliter mye med dette selv og vil gjerne begynne på diane... Ble dere hardt rammet av bivirkningene? Var det verdt det?

Anonymkode: 6082d...f29

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Diane regnes ikke øenger som en ppille. Den regnes som legemiddel til behandling av hud. Les felleskatalogen.no.

Anonymkode: 270a7...e29

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Diane regnes ikke øenger som en ppille. Den regnes som legemiddel til behandling av hud. Les felleskatalogen.no.

Det vet jeg, men kalte den bare for p-pille i denne sammenhengen fordi det er det de fleste forbinder den med. Har lest på felleskatalogen, men vil gjerne høre noen erfaringer.

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet jeg, men kalte den bare for p-pille i denne sammenhengen fordi det er det de fleste forbinder den med. Har lest på felleskatalogen, men vil gjerne høre noen erfaringer.

Jeg har brukt Diane. Slet mye med kviser, fikk kjempefin og kvisefri hud!

Anonymkode: 81607...2b2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte Diane i 16 år, var veldig godt å slippe alle kvisene. Så hadde jeg et opphold på noen år, der jeg fikk et par barn. Kvisene begynte å komme tilbake. Så var jeg klar for å fortsette på Diane når jeg var ferdig med barnefødsler. Det fikk jeg iimidlertid ikke lov til av legen, det var for farlig, visstnok. Så nå går jeg med spiral og bruker kremer mot kvisene...

Anonymkode: 79e0a...450

AnonymBruker
Skrevet
På 11.7.2017 den 11.10, AnonymBruker skrev:

Men den kan brukes som p-pille. Jeg har fått den utskrevet fra fastlegen min som prevensjon. (og fordi jeg hadde veldig mye kviser)

Til TS: Jeg hadde ikke for mye hårvekst så det kan jeg ikke si noe om, men den hjalp veldig bra mot mine kviser :) Det ble imidlertid litt verre før det ble bedre, da. Merket bedring etter kanskje 3 måneder på Diane, gikk fra masse kviser i ansikt og på ryggen, til nå å ha hovedsakelig ren hud, kun noen kviser av og til.

Anonymkode: ac169...875

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brukte diane i mange år. Alle kvisene på min veldig kvisete rygg forsvant😊 men (de relativt få) kvisene i ansiktet hadde den ingen effekt på. Jeg hadde ingen bivirkninger.

Anonymkode: 4ff9d...002

Skrevet

Prøvde den for en del år siden på grunn av uregelmessige blødninger og mistanke om PCOS. Jeg ble kvalm og dårlig og sluttet etter tre måneder. Kvalmen var så plagsom at jeg fikk problemer med å fungere i jobb. Eneste pluss med Diane var at jeg gikk ned litt i vekt fordi kvalmen gjorde at jeg spiste mindre.

AnonymBruker
Skrevet

ble kvisefri etter 3 mnder.

Anonymkode: 79a89...308

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...