AmandaVI Skrevet 29. juli 2017 #161 Skrevet 29. juli 2017 (endret) 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplever helt motsatt! Det er jo så deilig å ta på seg selv og ha sex når man har hår! Den kilingen hårene gir stimulerer hele underlivet og får meg mye mye kåtere, og hårene stimulerer jo underlivet av det minste "vindpust" = max stimuli :D Anonymkode: 0bee8...755 Jeg holder det ikke helt glatt jeg heller - tar det bare når det blir for langt, lar det gro ut igjen, rinse, repeat Det er godt å ta på, ja, men ikke når det blir rastafletter! :D Hver lengde er en egen opplevelse. Prøv selv og se Endret 29. juli 2017 av AmandaVI
siwhel Skrevet 29. juli 2017 #162 Skrevet 29. juli 2017 7 minutter siden, AmandaVI skrev: Jeg holder det ikke helt glatt jeg heller - tar det bare når det blir for langt, lar det gro ut igjen, rinse, repeat Det er godt å ta på, ja, men ikke når det blir rastafletter! :D Hver lengde er en egen opplevelse. Prøv selv og se 😘 1
siwhel Skrevet 29. juli 2017 #163 Skrevet 29. juli 2017 8 minutter siden, AmandaVI skrev: Jeg holder det ikke helt glatt jeg heller - tar det bare når det blir for langt, lar det gro ut igjen, rinse, repeat Det er godt å ta på, ja, men ikke når det blir rastafletter! :D Hver lengde er en egen opplevelse. Prøv selv og se Hvor langt er for langt da om jeg kan spørre. Har ikke klart å spare så langt ennå
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #164 Skrevet 29. juli 2017 Hvis ikke går ikke typen ned Anonymkode: 6526b...a3f
AmandaVI Skrevet 29. juli 2017 #165 Skrevet 29. juli 2017 1 minutt siden, siwhel skrev: Hvor langt er for langt da om jeg kan spørre. Har ikke klart å spare så langt ennå Sånn at du kan vikle det med fingrene uten at det mister formen. Å barbere seg der nede er ikke noe man gjør når man har dårlig tid, så av og til kan det drøye noen uker mellom hver gang jeg vokser eller barberer. Oftest bruker jeg hårfjerningskrem. Det går helt bra, bare man holder det på sidene! Jeg sparer ofte en liten dusk midt på som beskyttelse mot harde stoler. Siden du er så interessert. 1
siwhel Skrevet 29. juli 2017 #166 Skrevet 29. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis ikke går ikke typen ned Anonymkode: 6526b...a3f Sær fyr
siwhel Skrevet 29. juli 2017 #167 Skrevet 29. juli 2017 5 minutter siden, AmandaVI skrev: Sånn at du kan vikle det med fingrene uten at det mister formen. Å barbere seg der nede er ikke noe man gjør når man har dårlig tid, så av og til kan det drøye noen uker mellom hver gang jeg vokser eller barberer. Oftest bruker jeg hårfjerningskrem. Det går helt bra, bare man holder det på sidene! Jeg sparer ofte en liten dusk midt på som beskyttelse mot harde stoler. Siden du er så interessert. Hihi
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #168 Skrevet 29. juli 2017 6 minutter siden, siwhel skrev: Sær fyr Neida, skjønner han ikke vil ha hår mellom tenna Anonymkode: 6526b...a3f 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #169 Skrevet 29. juli 2017 På 11.7.2017 den 12.38, AnonymBruker skrev: Hvis du føler deg skitten med hår på kroppen så regner jeg med du barberer alt bort - på armene, lårene, leggene, der nede, øyenbrynene og hodet😌 Det går jo alt innunder kropp. Anonymkode: 27b38...4f4 Jeg føler meg også skitten med hår på beina, underlivet og under armene. Jeg forventer også at menn fjerner og trimmer håret på kroppen. 70'tallet er over og hvem vil vel ligne på en orangutang? Anonymkode: a123d...d9f 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #170 Skrevet 29. juli 2017 På 7/11/2017 den 15.23, Adam- skrev: Menn er skapt med skjegg, og ville uten barbering hatt enormt langt skjegg, du har kanskje sett eksempler på hvordan der ser ut om menn aldri barberer seg? Hva om vi dro det samme argumentet? "Jeg barberer kun munn-linja så det blir enklere å spise. Herregud, jeg vil jo ikke se ut som en 10 år gammel gutt heller!" Ser en glattbarbert mann ut som en guttunge? For strengt talt er ansikts hår et betydelig mer markant trekk enn hår nedentil. De fleste kvinner er også skapt med hår i armhulene, leggene osv.. Etter noen turer på stranda i forrige uke så jeg ikke èn kvinne som hadde hår under armene, er ikke det litt.. prepubertalt?? Jeg har full respekt for andre folks preferanser, men vær vennlig og vis samme respekten tilbake. Til info er mangel på respekt blant annet å påstå de som liker ubarbert nærmest er pedofile. Det er interessant at du trekker fram det med skjegg. Det er en vesentlig forskjell på det med barbering når det gjelder skjegg hos menn og kjønnshår på kvinner, nemlig det enkle faktum at menn aldri har blitt beskyldt for å være uhygieniske, ekle, og lage "hår i maten" om de har skjegg. Tvert om, en litt røff look med todagers stubber har jo blitt ansett som sexy i all den tid. Todagers stubber på en kvinnes kjønnsorgan derimot, har ikke vært ansett som sexy på noen tid såvidt meg bekjent .Lincoln, Ibsen, you name it: det er fullstendig innafor å ha skjegg. Det er jo nettopp dette som gjør at det vekkes sterke følelser i denne diskusjonen. Jeg føler på det selv. Jeg er kvinne, og jeg kan godt la være å klippe håret på lang tid, jeg bare tar det i en strikk. Ingen sier noe på det. Men om jeg lar håret på kroppen min gro sånn som jeg er skapt fra naturen sin side er jeg plutselig ekkel. Det er ingen tiltro til at jeg greier å vaske meg under armene og bruke deo. Eller alt jeg dusjer og bruker såpe regelemessig. Hår på leggene, under armene og i skrittet er ekkelt, unormalt og ukvinnelig. Dette er noe som ikke gjelder for skjegg på menn. Skjegg på menn er til og med trendy nå og da, og det er i alle fall ikke knytta skam til det å ha skjegg for en mann. Jeg skulle ønske jeg hadde nok guts til å dukke opp med fullt hår på leggene i sosialt lag på en sommerdag, men jeg veit det kommer til å bli snakka så mye bak ryggen min om det at jeg tør ikke dessverre. Og da er det ikke snakk om preferanse, men at normene styrer. Anonymkode: cc69e...d06 4
siwhel Skrevet 29. juli 2017 #171 Skrevet 29. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er interessant at du trekker fram det med skjegg. Det er en vesentlig forskjell på det med barbering når det gjelder skjegg hos menn og kjønnshår på kvinner, nemlig det enkle faktum at menn aldri har blitt beskyldt for å være uhygieniske, ekle, og lage "hår i maten" om de har skjegg. Tvert om, en litt røff look med todagers stubber har jo blitt ansett som sexy i all den tid. Todagers stubber på en kvinnes kjønnsorgan derimot, har ikke vært ansett som sexy på noen tid såvidt meg bekjent .Lincoln, Ibsen, you name it: det er fullstendig innafor å ha skjegg. Det er jo nettopp dette som gjør at det vekkes sterke følelser i denne diskusjonen. Jeg føler på det selv. Jeg er kvinne, og jeg kan godt la være å klippe håret på lang tid, jeg bare tar det i en strikk. Ingen sier noe på det. Men om jeg lar håret på kroppen min gro sånn som jeg er skapt fra naturen sin side er jeg plutselig ekkel. Det er ingen tiltro til at jeg greier å vaske meg under armene og bruke deo. Eller alt jeg dusjer og bruker såpe regelemessig. Hår på leggene, under armene og i skrittet er ekkelt, unormalt og ukvinnelig. Dette er noe som ikke gjelder for skjegg på menn. Skjegg på menn er til og med trendy nå og da, og det er i alle fall ikke knytta skam til det å ha skjegg for en mann. Jeg skulle ønske jeg hadde nok guts til å dukke opp med fullt hår på leggene i sosialt lag på en sommerdag, men jeg veit det kommer til å bli snakka så mye bak ryggen min om det at jeg tør ikke dessverre. Og da er det ikke snakk om preferanse, men at normene styrer. Anonymkode: cc69e...d06 Til syvende sist er det jo du som tar et valg. 😁 om du er redd noen skal se. Velger du klær etter som passer inn.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #172 Skrevet 31. juli 2017 På 30.7.2017 den 1.30, siwhel skrev: Til syvende sist er det jo du som tar et valg. 😁 om du er redd noen skal se. Velger du klær etter som passer inn. Klart det, men poenget er at valget er ikke fritt. Om jeg skal velge mellom den grønne eller den blå genseren kan jeg velge fritt uten sosiale represalier om jeg tar den ene eller den andre. Når jeg skal velge om jeg vil barbere leggene eller ikke så medfører det ene valget at jeg blir prata om bak min rygg, og det andre ikke. Da er det ikke fritt valg. Å bli hengt ut og sladra om er ikke en bagatell. Det er en grunn til at gapestokk er avskaffet og er ansett for umenneskelig. Anonymkode: cc69e...d06
Christy89 Skrevet 31. juli 2017 #173 Skrevet 31. juli 2017 Jeg er ikke komfortabel med full busk og er redd noe tyter ut av bikinitrusa når jeg er på stranda. Jeg er ikke glatt til en hver tid, men er som regel glatt med en trekant på venusberget Både jeg og samboeren min liker det sånn 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #174 Skrevet 2. august 2017 På 14.07.2017 den 10.41, *Maja* skrev: Jeg tar brasiliansk voks regelmessig, fordi jeg liker det best sånn. Liker forøvrig hårløse damer selv også. Fin måte å bli kjent med andre jenter på også. Ta vekk håret på hverandre. Fører ofte til herlig sex, og sex med annen jente fører til 86% sjanse for orgasme ifølge TV. De fleste venninner vil, men tør ikke spørre. Og er litt flaue dagen etter, men det går over, når du smiler, og sier at "Fy faen, så deilig det var å stikke 2 fingre inn i deg i går". Anonymkode: b51b5...b2d
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #175 Skrevet 2. august 2017 Jeg har kun en liten trekant på venusberget. Det andre vokses bort. Jeg gjør det fordi jeg liker det Anonymkode: b1461...ad1 1
Trøndermann Skrevet 8. august 2017 #176 Skrevet 8. august 2017 Er det virkelig så lite stuerent å være hårete og å trives med det eller ønske å være det at ingen i disse trådene tør å si det?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #177 Skrevet 19. juli 2018 På 8.8.2017 den 14.20, Trøndermann skrev: Er det virkelig så lite stuerent å være hårete og å trives med det eller ønske å være det at ingen i disse trådene tør å si det? Stuerent ? Det er ikke normalt. Anonymkode: 593ca...d3a
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #178 Skrevet 19. juli 2018 Mange menn som gjør det også 😋 Anonymkode: 503f3...9af
Trøndermann Skrevet 19. juli 2018 #179 Skrevet 19. juli 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange menn som gjør det også 😋 Anonymkode: 503f3...9af Men langt ifra alle. Og det er vel uansett ingen grunn til at kvinner trenger å være hårløse ?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2018 #180 Skrevet 19. juli 2018 På 26.7.2017 den 10.46, AnonymBruker skrev: Jeg har slutta å barbere underlivet. Begynte bare fordi jeg så tv reklamer hele oppveksten, tror aldri det var noe vi snakket om innad gjengen eller med skolevenninder, bare kjøpte en høvel. Anonymkode: 0bee8...755 TV reklame? Jeg har aldri sett noe reklame på TV hvor en dame sitter å skræver og barberer fitta... Anonymkode: 64853...27a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå