AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #1 Skrevet 11. juli 2017 Jeg har vært sammen med min samboer i litt over to år, og vi har et barn sammen på snart 3 mnd, itillegg til at jeg har to fra før. Jeg er definitivt overvektig, ca 25 kg pluss men jobber med det og gått ned nå 10 kg (gikk opp 35 kg i svangerskapet) Han sier han fortsatt synes jeg er tiltrekkende, sier at jeg er sexy naken, tar meg på puppene og slikt. Jeg føler det er litt påtrengede, fordi JEG ikke føler det selv, og avfeier dette med noe svada svar.... Så det er jo mye bare min egen selvtillit, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal føle meg vel og komfortabel. Jeg har alltid slitt seksuelt, både med å snakke om det med partner og åpne meg. Vi hadde jo før graviditeten verdens kjedeligste sexliv (misjonær, meg på topp og avslutter med runking..) iløpet av svangerskapet hadde vi sex to ganger, og jeg har runket han en gang siden babyen kom til verden. Han er heller ikke den mest kommunikative i sengen, og snakker aldri, og gir lite uttrykk for hva han liker og vil helst la meg styre det virker det som, noe jeg ihvertfall ikke føler meg komfortabel med.. Tidligere partnere (3 stykker, ikke mye erfaring fra min side) geiledet meg mye i sexlivet, noe jeg likte bedre da jeg er så usikker på meg selv. Jeg ønsker å forandre dette, men aner ikke hvordan jeg skal starte Jeg har nok litt kommunikasjonsproblemer. Jeg ønsker jo ikke at dette forholdet skal gå til grunne pga manglende sexliv, jeg setter egentlig pris på god sex og et fint samliv, vil jo ikke vi bare skal ende som venner og forholdet da tar slutt. Han er en flott pappa og bonuspappa, kjempefin samboer og det er nok bare jeg som er rævva i alt dette, blæ. Anonymkode: a0f80...a8c
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #2 Skrevet 11. juli 2017 Denne har hjulpet meg: https://www.amazon.com/Sexually-Confident-Wife-Connecting-Husband/dp/0767926064 Anonymkode: eed7d...8fd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå