AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #1 Skrevet 10. juli 2017 Sitter her å tenker litt på medisiner... Er det ikke litt rart, hvordan én type medisin kan brukes til så mangt? Ta sovetablettene mine. La meg kalle den for x. X er egentlig for allergier og er beroligende. Det er første setningen i skrivet som kommer med esken. En vanlig bivirkning er døsighet. Det er nettopp den bivirkningen jeg "ønsker" og tar dem for. Noen tar denne typen for kvalme. Generell kvalme, kvalme under graviditet, for å unngå kvalme etter narkose.. ja kvalme. Kvalme er en bivirkning også.Det er tre ting denne taes for. Kvalme, sove problemer og allergi. To er bivirkning av medisinene. Dagens bivirkning er *drum roll* kvalme! Så her sitter jeg da. Lys våken med ei bøtte og spyr. Like spennende hver kveld dette. Hva får jeg i morgen? hodepine? forstoppelse? blir jeg faktisk trøtt og får sove? Hvem vet! Vurderer å ta en bilsyketablett, men tørr ikke. For guess what, en vanlig bivirkning av de tablettene er oppkast og kvalme. Det er så min flax å få dobbel kvalme. Ja også liker jeg ikke å blande tabletter før jeg har fått snakket med legen. Så da sitter jeg her da, ensom og forlatt med en jævla vaskebøtte. Anonymkode: fb776...f94 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå