AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #21 Skrevet 11. juli 2017 2 timer siden, *nordby* skrev: Min søster gifter seg med en kar som er 11 år yngre, hun er 36. Tror de er veldig lykkelige, men hun gruer seg til når aldersforskjellen begynner å vises.. Uten å skryte har jeg et ungt utseende, og bekymrer meg ikke for at dette skal vises uansett. Han liker meg for meg, slik jeg liker han for den han er😊 Anonymkode: f436a...dbb
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #22 Skrevet 11. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes han er for ung til å etablere seg, uavhengig av hva han synes selv. Det ender ofte med brudd når man vil ha barn i så ung alder. Og ja, jeg ville sagt det samme om aldersforskjellen var "andre vei". 22 år gamle jenter er ikke mer modne. Anonymkode: 8a676...869 Her vi bor er det helt vanlig å få barn når man er på hans alder, og det endte med brudd da jeg som 29-åring fikk barn med en på 32, så det er jo aldri noen garantier. Men klart, jeg skjønner hva du mener når jeg tenker tilbake på meg selv som 22-åring. Føler allikevel at han er mer moden enn hva jeg var, han er familieorientert og har venner som er 4-5 år eldre og etablert med familie. Anonymkode: f436a...dbb
Amarone Skrevet 11. juli 2017 #23 Skrevet 11. juli 2017 Den franske presidenten er 39, og gift med ei dame på 64. Just saying... Det finnes masse eksempler på at dette går helt fint. Bare i min krets har jeg flere eksempler: En kompis av min mann er gift på femtende året med ei som er 16 år eldre, moren til ei venninne av meg er sammen med en mann som er 15 år yngre. Ei venninne av meg var tidligere sammen med en mann som var 12 år yngre. Han var ganske umoden (for sin egen alder...), så etter fem år var det slutt. Men det var fint så lenge det varte, og de er fortsatt venner. Det er altså ikke SÅ uvanlig, så om du føler at dere er en god match bør dere kjøre på!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå