SlemUlv Skrevet 10. juli 2017 #21 Skrevet 10. juli 2017 Ja du KAN få urinveisinfeksjon av å bytte hull. Så det bør du få sjekket, dette gjør du enkelt ved urintest hos legen. ubehandlet uvi kan føre til nyrebekkenbetendelse, og det er ikke bra. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #22 Skrevet 10. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lenge, mange måneder, ikke hør på den hysteriske AB-en her. Anonymkode: 0c3a6...845 Er du helt blåst menneske!! Anonymkode: 78010...c8f 5
Lolaya Skrevet 10. juli 2017 Forfatter #23 Skrevet 10. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slapp av, dette ordner seg av seg selv. Gi det noen dager. Supert at du tok angrepille! Dra til legen for å sjekke for kjønnssykdommer, men det er ikke hastverk. Gjør det etter at du har flytta. Hvis du vil gjøre det nå, sier du til din mor at du tror du er allergisk mot pollen, øynene klør sånn. Dette går bra! 😃😃 Nå er det overstått, du er ikke jomfru mer. Sørg for at neste gang blir i ordnede forhold. Du hadde nok fått symptomer på uvi (urinveisinfeksjon) allerede, så ikke tenk på det 😊 Anonymkode: 18e13...d82 Takk for svar igjen leste meg frem til en artikkel, eller om det muligens var et svar fra en nettdoktor(?) vedr en lignende hendelse - hvorav man skulle oppsøke lege etter 2-3 uker for å se om det har muligheten til å gro selv. Men er nok lurt å gå til legen allikevel, siden jeg ikke helt klarer ei heller orker å undersøke det noe sørlig selv. Blir uvel. Nå fikk jeg litt småangst da haha, men man kan vel ikke dø av sånt. Må vel holde å evt sjekke det opp hos lege imorgen selvom jeg kvier meg noe helt inni helv.. 1
Lolaya Skrevet 10. juli 2017 Forfatter #24 Skrevet 10. juli 2017 4 minutter siden, kattepusen skrev: Ja du KAN få urinveisinfeksjon av å bytte hull. Så det bør du få sjekket, dette gjør du enkelt ved urintest hos legen. ubehandlet uvi kan føre til nyrebekkenbetendelse, og det er ikke bra. Takk for svar, skriver det ned så jeg vet hva jeg kan bringe frem hos lege.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #25 Skrevet 10. juli 2017 KG hyler alltid om at man må gå til lege for alt mulig. Jeg er 47 år og har ikke vært til lege på 20 år haha Sår som stadig rives opp igjen blør selvsagt, og gror saktere. Det som er farlig er sår som lukker seg uten at det er renset, det kan bli infisert, og da får man problemer om man venter lenge med å gå til lege. Men dette her er jo bare en rift som er åpen, og når det blør renser det seg selv. Kan du ikke bare få tak i et speil så du får sett ordentlig? 3 dager er jo ikke lenge, jeg ville syns det var veldig rart om det hadde grodd allerede. Anonymkode: a0941...d76 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #26 Skrevet 10. juli 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du helt blåst menneske!! Anonymkode: 78010...c8f Poenget er at du ikke trenger å skremme opp TS unødig. Man blir ikke steril av klamydia over natta. Anonymkode: 0c3a6...845 4
isw Skrevet 10. juli 2017 #27 Skrevet 10. juli 2017 1. Hverken UVI eller kjønnssykdommer er akutt farlige. Folk går jo i måneder uvitende om at de f.eks har klamydia. Hvis han ikke kom inni deg uten kondom, så er sjansen uansett minimal for at du har det. Om han gjorde det, og var smittet, så er sjansen ca 20-25%. Men her er det masse hvis og om. Du kan dog ta en test når du først skal til lege. 2. Angående rumpa di, så gror nok dette av seg selv. Det finnes salver som gjør at det gror raskere (f.eks hemoroidesalver som også hjelper mot dette) - disse kan du kjøpe reseptfritt. Bruk bind om du engster deg for blodsøl. 3. Det høres ut som en fæl opplevelse du har hatt, særlig om det var første gang for deg. Vi gutter forventer ikke analsex, og en litt mer forståelsesfull gutt ville ikke gjort sånn. Viktig for deg nå at du ikke fortsetter med sex i fylla - finn en gutt du har det godt med og stoler på, og utforsk din seksualitet med han. 4. Skjønner at du bor hjemme, men moren din har ingenting med dine legebesøk å gjøre. Om du trenger penger for å dra til legen, skal du vite at konsultasjoner vedrørende kjønnssykdommer uansett er gratis. Om du likevel trenger penger, sier du bare at du skal til en helsesjekk hos legen. Lykke til og god bedring 2
*Stjerne*støv* Skrevet 10. juli 2017 #28 Skrevet 10. juli 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lenge, mange måneder, ikke hør på den hysteriske AB-en her. Anonymkode: 0c3a6...845 Mhm.. les her du! Kjempe smart å gå ubehandlet! Ikke rart vi for epidemier av kjønnsydom når folk er like smarte som deg. Ts- Bra at dere brukte kondom men i og med at den skle av og dere var fulle, er det lurt å sjekke seg. Uvi = urinveisinfeksjon. Ikke altid en slår ut på stiks, jeg gjør ikke det. Men symptomer kan være slapphet, feber, vont når en tisser. Ofte forsvinner den av seg selv. (Jeg er veldig plaget av det, og tar bare antibiotika når jeg "må" når det ikke blir bedre etter liten stund) drikk mye vann og spis mat rik på c-vitamin 1
SlemUlv Skrevet 10. juli 2017 #29 Skrevet 10. juli 2017 Jeg ser flere sier uvi ikke er så farlig, og at det somregel går over av seg selv. Jeg sitter krokbøyd når jeg tisser med uvi, pågrunn av smerte. og var nær å få nyrebekkenbetennelse fordi jeg sa "det går sikkert over snart" første gang jeg fikk det. Nå tør jeg ikke lavære å gå til legen med det.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #30 Skrevet 10. juli 2017 Fy faen, jeg tror jeg forblir jomfru for alltid... Stakkars deg! Anonymkode: accf1...129 1
*Stjerne*støv* Skrevet 10. juli 2017 #31 Skrevet 10. juli 2017 19 minutter siden, kattepusen skrev: Jeg ser flere sier uvi ikke er så farlig, og at det somregel går over av seg selv. Jeg sitter krokbøyd når jeg tisser med uvi, pågrunn av smerte. og var nær å få nyrebekkenbetennelse fordi jeg sa "det går sikkert over snart" første gang jeg fikk det. Nå tør jeg ikke lavære å gå til legen med det. Jeg mener ikke at det ikke er farlig! Men vet at heldigvis ikke mange er like plaget som meg (og deg? ) jeg har alltid antibiotika kur klar hjemme. Og "bestemmer selv" selvfølgelig med legens grønt lys - da ber jeg til høyere makter at den kuren tar det men etter erfaring så må jeg på flere for å finne rett. Problemet er at jeg ikke slår ut på dyrkning så legen skyter i blinde når han skriver ut. Og det er ikke bra å gå på så mange kurer. Derfor ser jeg det litt an uansett vi er veldig forskjellig, noen for jo ikke symptomer i det hele tatt, jeg hadde flere kolleger som kunne gå på jobb med uvi. For meg er hver bevegelse forferdelig vondt. Ts kan være heldig og ha sluppet unna, men er enig at det er viktig å sjekke. Jeg "ber" om uvi hvis jeg har sex med en ny partener eks. Det går heldigvis over etter litt tid..
Luckiness Skrevet 10. juli 2017 #32 Skrevet 10. juli 2017 -bestill time til legen -du trenger ikke å si noe til din mor. Når du har time og må ut, sier du at du skal handle, shoppe, møte venner, gå deg en tur, trene, på biblioteket e.l. -bra dere brukte kondom. Men den gikk av og han tok på seg den samme. Altså kroppsvæsker som var inni kondomet kan ha kommet utenpå den og dermed smittet deg. Liten sannsynlighet, men den finnes.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #33 Skrevet 10. juli 2017 2 timer siden, Lolaya skrev: Vedrørende lege så er fastlegen min en mann, vil isåfall ta dette opp med en dame. Hva blir alternativet da? Legevakt? Angrer nå, dette var så unødvendig. Hadde aldri trodd det var denne situasjonen jeg skulle ende opp i etter en natt sånn. Faen heller!!! Privat gynekolog. Koster flesk. Legevakten vil du bare blu sendt hjrm fra, du er ikke akutt syk. Dessuten kan du ikke velge lege der, så du kan ende opp med en mann. Anonymkode: 5a4bb...f47
SlemUlv Skrevet 11. juli 2017 #34 Skrevet 11. juli 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Privat gynekolog. Koster flesk. Legevakten vil du bare blu sendt hjrm fra, du er ikke akutt syk. Dessuten kan du ikke velge lege der, så du kan ende opp med en mann. Anonymkode: 5a4bb...f47 Det finnes privat psykolog som har kommunal avtale, sånn at det ikke koste flesk.. sånn btw
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #35 Skrevet 11. juli 2017 Hvis fastlege er mann og du ønsker en kvinne til dette sier du i fra som det når du bestiller time. Da får du det. Helt vanlig å gjøre. Anonymkode: cc989...59e 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #36 Skrevet 11. juli 2017 Gå til legen. Sjekk riftene. Sjekk om du har iv. Tenk over hvordan du vil ha det i forhold til sex. Sett grenser. Ikke gjør ting du ikke vil. Anonymkode: b7fd3...ee6
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #37 Skrevet 11. juli 2017 Virker som TS har levd et noe beskyttende liv... Anonymkode: d01d1...ded 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå