Vipser Skrevet 13. juli 2017 #21 Del Skrevet 13. juli 2017 18 timer siden, Tuppemor90 skrev: Måtte inn og lese på innlegget til martemeo der det visst ble skrevet om meg.. må le 😂 Personlig blåser jeg i hva hun og hennes diagnoser går ut på, men stakkars barn😰 Jeg er en dame i min beste alder, har forsåvidt to selv å.. kunne aldri falt meg inn og utlevere dem selvom de selv Evt hadde lyst😂 Ikke at jeg kan forstå hvordan små barn kommer hjem fra bhg og spørr " mamma, vi skulle ikke begynt og blogge litt da?? Helst om meg og mine diagnoser " Kommentarer der er f.eks. "de kjenner deg ikke en gang!".. Men det som er diskutert her er delt på bloggen hennes! Om martemeo synes det er for privat at ukjente leser, er det litt lite gjennomtenkt å legge det på internett. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 13. juli 2017 #22 Del Skrevet 13. juli 2017 hva er det med disse bloggerne, når andre stiller spørsmål ved det faktum at små uskyldige ukritisk blir eksponert så drar de med en gang opp "damer på kg snakker stygt om meg".... bare det at de drar opp det kortet forteller meg i grunn at de aldri vil endre seg... det er trist for alle de barna det gjelder! og nei marte, jeg har aldri vært inne på din blogg engang og kommer nok heller aldri til å klikke meg inn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizbethOsnes Skrevet 13. juli 2017 #23 Del Skrevet 13. juli 2017 Jeg ble selv kontaktet av dem med skryt for bloggen og et stort hint om at jeg burde melde meg på. For all del hyggelig, og ikke minst fint at de vil fremme bloggere som ikke eksponerer barna sine :-) Personlig valgte jeg å takke nei, ettersom jeg ikke vil rette et stort fokus på "mammabloggere" generelt, men det er i alle fall positivt at de vil inkludere oss som ikke bretter ut verken livet eller utseendet til barna våre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppemor90 Skrevet 13. juli 2017 Forfatter #24 Del Skrevet 13. juli 2017 1 time siden, LizbethOsnes skrev: Jeg ble selv kontaktet av dem med skryt for bloggen og et stort hint om at jeg burde melde meg på. For all del hyggelig, og ikke minst fint at de vil fremme bloggere som ikke eksponerer barna sine :-) Personlig valgte jeg å takke nei, ettersom jeg ikke vil rette et stort fokus på "mammabloggere" generelt, men det er i alle fall positivt at de vil inkludere oss som ikke bretter ut verken livet eller utseendet til barna våre. Bra dem har lyst til og fremme de som ikke eksponerer, for all del:) må si det imponerte meg litt! MEEN skjønner godt hvorfor du takket nei;) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppemor90 Skrevet 13. juli 2017 Forfatter #25 Del Skrevet 13. juli 2017 2 timer siden, marthes skrev: hva er det med disse bloggerne, når andre stiller spørsmål ved det faktum at små uskyldige ukritisk blir eksponert så drar de med en gang opp "damer på kg snakker stygt om meg".... bare det at de drar opp det kortet forteller meg i grunn at de aldri vil endre seg... det er trist for alle de barna det gjelder! og nei marte, jeg har aldri vært inne på din blogg engang og kommer nok heller aldri til å klikke meg inn. Det kan man jammen lure på.. hun er ikke den eneste som får tyn for og eksponere barna sine, det finnes mange av dem.. de får anmelde og drive på som de vil. I rest my case, når man skriver offentlig så utleverende om barna sine samt dems psykiske plager .. MÅ man forvente en reaksjon .. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizbethOsnes Skrevet 14. juli 2017 #26 Del Skrevet 14. juli 2017 På 13.7.2017 den 13.02, Tuppemor90 skrev: Bra dem har lyst til og fremme de som ikke eksponerer, for all del:) må si det imponerte meg litt! MEEN skjønner godt hvorfor du takket nei;) Helt enig der! :-) Jeg vil heller rette et fokus på det at det er fullt mulig å være mamma og blogger i ett, UTEN at barna trenger å eksponeres av den grunn. Jeg vil nok absolutt si at jeg er en "mammablogger" og derfor faller inn under kategorien, men samtidig føles det ikke helt riktig likevel. Vi burde ikke ha fokus på "mammablogg" generelt, etter min mening.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freshsister Skrevet 15. juli 2017 #27 Del Skrevet 15. juli 2017 Dere må vite at Sparpedia er totalt useriøst. Jeg ble også nominert til foreldreblogger med nøyaktig samme teksten i eposten som en av de andre hadde lagt ut på sin blogg. Sparpedia krever at man plasserer en button på bloggen sin og med hjelp av denne henter de cookies eller noe sånt. Blogger awards er ikke reelt eller anerkjent. De store bloggerne som er nominert har ikke lagt ut noen button på sine blogger eller nevnt dette på noen måte. Men fortsatt går folk på dette, gang på gang. Bare man får skryt så tror man på alt?! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg