Gå til innhold

Blir du lett forelsket?

Blir du lett forelsket?  

3 stemmer

1. 1. Blir du lett forelsket?

• Jepp
      8
    • Nope
      25
    • Vet ikke
      3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg definerer forelskelse som når jeg får sommerfugler i magen når jeg ser eller tenker på en person. Når jeg blir ekstra sjenert når jeg treffer jenta.

Betatt er for meg mer en evt. opptakt til forelskelse, at jeg blir spesielt opptatt av ei jente og har lyst til å snakke med henne og se på henne.

Og så har du den gode gammaldagse å elske noen, som er dypere enn det meste. Når du kunne gjort alt for den du elsker, og litt til.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg kan raskt bli betatt' date= fascinert og glad i personen, men blir sjelden forelsket. Pleier å falle for nerder. :P

Betatt er vel mer en fysisk en psykisk følelse, tror jeg. Altså at det går mer på begjær. :sjarmor:

Huffda, Greensky, leste ikke at du altså mener at betatt er en mer fysisk greie... og jeg som skrev at jeg blir betatt mer enn to ganger per dag... da trekker jeg det tilbake pronto...

Skrevet

Stemte vet ikke. Jeg blir ikke ofte forelsket ivertfall.

Skrevet

jeg blir ikke ofte forelsket. jeg blir ikke ofte betatt heller. det er rett og slett ekstremt få menn som interesserer meg tilstrekkelig.

Skrevet
jeg blir ikke ofte forelsket. jeg blir ikke ofte betatt heller. det er rett og slett ekstremt få menn som interesserer meg tilstrekkelig.

Godt det er flere enn meg som ikke så lett blir interessert i det andre kjønn da...;)

Skrevet

ble nok lettere betatt da jeg var yngre, men nå er det snart sju år siden sist jeg ble forelsket på ordentlig. og jeg blir bare særere og mer kresen for hver dag som går...

Skrevet
ble nok lettere betatt da jeg var yngre' date=' men nå er det snart sju år siden sist jeg ble forelsket på ordentlig. og jeg blir bare særere og mer kresen for hver dag som går...[/quote']

Kjenner meg veldig igjen...

Skrevet

Kjenner meg overhode ikke igjen. Jeg blir betatt konstant hele tiden :ler: Ikke at det er noe mindre sært.

Gjest Anonymous
Skrevet

Samme som flertallet... KJEMPELETT betatt, og veldig sjeldent forelska.

Jeg ØNSKER å finne en superkjekk fyr, men det skjer ikke ofte. Er mange ting som må ''stemme'' før jeg lar han knuse isen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...