Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #1 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg vurderer å begynne på sykepleiestudier i Trondheim til høsten. Er det noen av dere her som har gått i Trondheim og kan fortelle meg hvordan praksisperiodene var lagt opp. Når og hvor lange perioder? Får alle praksisplass i Trondheim eller helt i nærheten? Hvis ikke, vet du om det er mulig å søke om å få praksis i Trondheimsområdet av spesielle årsaker? Håper noen kan hjelpe meg her! Hilsen litt skeptisk sykepleierspire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 8. januar 2005 #2 Del Skrevet 8. januar 2005 Man trenger nødvendigvis ikke å ende opp i Trondheim nei. Tror man må ha en veldig god grunn for å bli prioritert sånn sett... Tror de har ca fem-seks mnd eller noe sånt, kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #3 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg gikk på sykpleien i Trondheim. Men det er nå 4,5 år siden jeg var ferdig. Da var det lagt opp slik: 8 praksisuker 1 året. 9 + 9 praksisuker 2 året. Og 3,5 mnd med praksis siste året. Jeg vet ikke hvordan det er nå lenger. Men jeg trivdes godt der. For å få ha alle praksisstudiene i Trondheim, må du nesten søke om det og ha en god grunn. Men du kan jo også tenke sånn at de aller fleste får praksisplassene i byen, så du skal nesten være litt uheldig (?) for å ikke få det. Kan forresten anbefale Orkdal sykehus. Jeg hadde min sykehuspraksis der og var kjempefornøyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå