Gå til innhold

Taper å være jomfru?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åja! Du overbeviste meg med det heftige argumentet.

Anonymkode: bb777...dc3

Det trenger ikke et argument. At du ser på jomfrue som tapere, er ditt problem

Anonymkode: c854c...b47

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rar problemstilling! 

Anonymkode: 9a4a5...706

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er kvinne over 40 år og jomfru. Det er helt greit for meg, mulig jeg er aseksuell. Føler meg ikke som noen taper. 

Anonymkode: 74359...ab2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 10.7.2017 den 3.47, AnonymBruker skrev:

Åja! Du overbeviste meg med det heftige argumentet.

Voks opp

Anonymkode: 75e65...55b

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er kvinne over 40 år og jomfru. Det er helt greit for meg, mulig jeg er aseksuell. Føler meg ikke som noen taper. 

Savner du ikke hvordan det er å få kuk i musa di. 

Anonymkode: 3c500...618

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan savner man noe, man aldri har gjort? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg savner å være milliardær 

Anonymkode: 0781b...3f0

• Liker 2
Skrevet
På 10.7.2017 den 16.36, AnonymBruker skrev:

For meg kommer det halt an på årsaken til at man er singel. OM det er fordi man kun vil ha pamela anderson damer og aviser alle andre, eller om det er fordi man sitter hjemme å spiller WOW til man er 38 og hater damer på KG på internett, så er man taper.
men om det er fordi man har vært ute å reist, eller drevet med en sport på elitenivå som har krevd alt fokus, eller valgt å spare seg til ekteskap av religiøse grunner så er man ikke taper i det hele tatt, heller en vinner da :)

Anonymkode: 8eb4f...bc3

Du har jo ikke tatt med det som sannsynligvis er hovedgrunnen 🙂 At ingen vil ha ham. Han trenger ikke å avvise alle som ikke ser ut som Pamela. Det er mange som ikke kommer så langt som å avvise en eneste en, fordi de blir avvist og fryst ut selv. Hva da?

Skrevet (endret)
På 10.7.2017 den 3.46, AnonymBruker skrev:

Endret av æøå*
Skrevet

Hvis du er over 30år. Ukysset og bor fortsatt hjemme hos foreldrene dine. Er du mest sannsynlig jomfru fordi du er en taper. Ikke taper fordi du er jomfru.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, Cronosgjesten skrev:

Du har jo ikke tatt med det som sannsynligvis er hovedgrunnen 🙂 At ingen vil ha ham. Han trenger ikke å avvise alle som ikke ser ut som Pamela. Det er mange som ikke kommer så langt som å avvise en eneste en, fordi de blir avvist og fryst ut selv. Hva da?

Det finnes nok også slike tilfeller, men de er ytterst ytterst få...Men har bare møtt en som var så lite attraktiv utseendemessig ( da med en utrolig stygg hud, stygg kropps fasong, overvekt og dårlig hygiene...) og med en usympatisk personlighet...at det i det tilfelle virkelig var håpløst... også med tanke på at han bare ville ha damer som var mye penere og mer intelligent enn seg selv...

Anonymkode: 25e3c...a44

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes nok også slike tilfeller, men de er ytterst ytterst få...Men har bare møtt en som var så lite attraktiv utseendemessig ( da med en utrolig stygg hud, stygg kropps fasong, overvekt og dårlig hygiene...) og med en usympatisk personlighet...at det i det tilfelle virkelig var håpløst... også med tanke på at han bare ville ha damer som var mye penere og mer intelligent enn seg selv...

Men dette er jo bare deg, og din smak. Jeg var en veldig søt tenåring /tidlig i tjueårene(personlighetsmessig. Jeg var åpen, smilende, snakket med alle, og jeg er ikke dum). Jeg fikk ikke mulighet til å "ville ha" noen som var penere og mer intelligent enn meg. Fordi det var ingen som ville ha meg uansett. Jeg var nok ansett som en veldig god venn. 

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Men dette er jo bare deg, og din smak. Jeg var en veldig søt tenåring /tidlig i tjueårene(personlighetsmessig. Jeg var åpen, smilende, snakket med alle, og jeg er ikke dum). Jeg fikk ikke mulighet til å "ville ha" noen som var penere og mer intelligent enn meg. Fordi det var ingen som ville ha meg uansett. Jeg var nok ansett som en veldig god venn. 

Jeg snakker om et spesial tilfelle. En mann som er ekstremt uheldig med utseende, (og som ser ut som han har hatt byller..), og som itillegg har en uattraktiv personlighet.... At du ikke fikk napp i tidlig i 20 årene skyldes nok ikke ditt utseende, men at du var for sjenert, tilbakeholden, for lite pågående, redd, og at du sendte ut feile signaler ?  Den fellen har jeg selv gått i. Jeg viste aldri gutter jeg likte at jeg var interessert i dem, istedet overså jeg dem, unngikk dem fordi jeg var redd for nærhet og for å bli avvist selv om de likte meg...selvtilliten var ikke noe å skryte av.  Det jeg har lært er at jenter og gutter er ikke så forskjellige når det kommer til frykten for å bli avvist og forkastet for noen andre som er bedre...

AnonymBruker
Skrevet

Jenter og gutter er ikke så forskjellige når det kommer til frykten og angstenfor å bli avvist og forkastet for noen som er bedre og penere enn oss. Der er vi ganske like uansett kjønn !

Skrevet
På 10.7.2017 den 3.26, AnonymBruker skrev:

I hvilken alder er man taper om man er jomfru? Er det forskjellig på kjønnene? Og hvorfor?

Er det noe å tenke på egentlig? 

AnonymBruker
Skrevet
På 7/10/2017 den 13.53, AnonymBruker skrev:

For å si det mer realistisk:

"Ingen" drømmer om en ektemann eller kjæreste som har harva over halve venninneflokken og mødrene deres, men for korttidsmoro går det fint an, da er det sex, og jo bedre han er i senga, desto bedre. Når man selv skal finne noen, ønsker man nok mer at han er ålreit og til å stole på. Så det er en del pose og sekk-ønsker der ute. Og dobbeltmoral.

Anonymkode: 23bc4...aba

De som har "harva over" som du sier har aldri problemer med å skaffe fast partner når de ønsker det. Mange sier at de ikke er aktuelle men i den virkelige verden sitter de ikke partnerløse tilbake. Nå er jeg rundt 40 og INGEN av de såkalte rundbrenneren  mellom 20 og 30 er barnløse single menn idag. Alle har familie og lever i tlsynelatende lykkelige forhold med attraktive damer. Er en mann populær så forblir han det. De som betakker seg vil ofte være de som ikke har sjangs på han er mitt inntrykk. Hadde han sett deres veg ville fortid være fortid. Garantert.

Om en mann har forsøkt å få sex i årevis men ikke lyktes så har han ihvertfall mislyktes i å oppnå ønsket status. Om det gjør han til en taper generellt sett er mer tvilsomt. Han kan ha suksess på mange andre områder og ha mange venner alikevel.

Anonymkode: 23fbd...f4a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 7/11/2017 den 1.21, AnonymBruker skrev:

Hørt om dama som fikk sin første oralsexorgasme som 60 åring. Hun ble kjempetrist når hun innså hva hun hadde gått glipp av i 40 år....:fnise:

Anonymkode: 23fbd...f4a

AnonymBruker
Skrevet
På 10.7.2017 den 17.11, AnonymBruker skrev:

I fjortisalder og på vgs virker det som det er om å gjøre å være først. Jeg husker at jeg syntes det var litt pinlig å være en av få jomfruer. Så jeg vurderte å legge meg med noen bare for å slippe å "henge etter". Nå kan jeg innrømme jeg er veldig glad for at jeg har valgt å vente på den rette. Ser (dessverre) litt ned på de som lå rundt. En mann sa på fest "kvinner er som biler, du har den godt brukte , så har du de sporty, de styla, den dyre nye" osvosv. 

Nå som jeg for første gang er forelsket i en muslim føler jeg at det er enda viktigere at jeg er jomfru. Det får meg til å føle meg noe renere og ikke en kvinne som velger hva som helst. Det er selvfølgelig lov å ikke være jomfru i min alder altså.. men når det gjelder de kvinnene som ligger på hver fest de er, ser jeg på de som smittespredere.

Anonymkode: 985cc...820

Du er ikke renere. Er han du er forelska i også jomfru? Trist at sex skal være forbundet med slik skam. Å ikke være jomfru er ikke synonymt med å "ligge rundt", du kan ha vært i ett langvarig forhold som dessverre tok slutt. 

Anonymkode: 7a7e3...b58

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakker om et spesial tilfelle. En mann som er ekstremt uheldig med utseende, (og som ser ut som han har hatt byller..), og som itillegg har en uattraktiv personlighet.... At du ikke fikk napp i tidlig i 20 årene skyldes nok ikke ditt utseende, men at du var for sjenert, tilbakeholden, for lite pågående, redd, og at du sendte ut feile signaler ?  Den fellen har jeg selv gått i. Jeg viste aldri gutter jeg likte at jeg var interessert i dem, istedet overså jeg dem, unngikk dem fordi jeg var redd for nærhet og for å bli avvist selv om de likte meg...selvtilliten var ikke noe å skryte av.  Det jeg har lært er at jenter og gutter er ikke så forskjellige når det kommer til frykten for å bli avvist og forkastet for noen andre som er bedre...

Vi har nok forskjellige syn på dette 🙂 Og det er helt ålreit. Jeg vet ikke hvor pågående man ser for seg at en gutt skal være? Men sånn i korte trekk, var det gjerne meg de pratet med, før de ble fulle og lå med fotballhelten eller han som hadde den kule motorsykkelen 😄 Jeg unngikk jo ikke noen, eller overså dem. Jeg var veldig foroverlent som ung. Det var ikke før jeg nærmet meg 30 at jeg begynte å gi litt opp. 

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Vi har nok forskjellige syn på dette 🙂 Og det er helt ålreit. Jeg vet ikke hvor pågående man ser for seg at en gutt skal være? Men sånn i korte trekk, var det gjerne meg de pratet med, før de ble fulle og lå med fotballhelten eller han som hadde den kule motorsykkelen 😄 Jeg unngikk jo ikke noen, eller overså dem. Jeg var veldig foroverlent som ung. Det var ikke før jeg nærmet meg 30 at jeg begynte å gi litt opp. 

Huff det høres ikke ut som noen bra damer de som du har vært borti...jeg synes ikke noe om å drikke seg full og så ligge med den første og beste mannen som er frampå eller byr seg frem...det synes jeg er ekkelt. Slike menn og kvinner har jeg aldri likt. . Men så er jeg avholds kvinne og har aldri vært full.  Kun smakt på vin.  Da jeg var ung forsto jeg ikke at gutter likte meg. Hadde de istedet vært mer tydelige og frampå, mindre flau og direkte hadde jeg kanskje skjønt det...?  Jeg vet ikke. Jeg var nok ikke moden for det dengang . Har mangeganger blitt prøvd sjekket opp, uten at jeg forsto det....og har fått høre at jeg er søt/pen av menn. Så det har ikke noe med mennene å gjøre, men heller med meg..  Håper bare at jeg ikke har såret noen av de stakkars mennene... .Når det gjelder pågåenhet så mener jeg at menn bør lære seg å gi mer positiv oppmerksomhet til damer. For det liker de fleste kvinner. Feks vise dem at du liker dem ved å vise interesse og gi komplimenter, hvilken type Komplimenter avhenger vel av hvilken type dame du har for deg...Jeg tror ikke at jeg har noen gode råd å gi ang det.....prøvde en gang å spille  Klara Klok ( om dating ) for en venninne som var blitt alene med store barn, mens vi skrev til hverandre på nettet,  det resultere bare i at hun moret seg i lang tid og holdt på å le seg ihjel, og viste svarene til sønnen sin som syntes at jeg var utrolig morsom...nei å gi gode "råd " det har jeg sluttet med for lenge siden. :closedeyes:  

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...