AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #1 Skrevet 9. juli 2017 Jeg er veldig glad i sommer og har heldigvis fått gjort noen av de planene jeg hadde: - badet i Norge - spist is - gått Preikestolen (endelig!) - grillet og solet meg i en park Vil ha MER sol og vil gjerne slappe av litt fordi folk maser sånn om å finne på ting nå i sommer. Sommer er ganske mye mas egentlig.. Hva med dere? Anonymkode: 0bb28...fff
Drakan Skrevet 9. juli 2017 #2 Skrevet 9. juli 2017 Nei... jeg er enda deprimert og har angst for å gå ut.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #3 Skrevet 9. juli 2017 1 minutt siden, Drakan skrev: Nei... jeg er enda deprimert og har angst for å gå ut. Å nei Er det ingenting som frister nå om sommeren? Håper du har gode venner som stiller opp for deg hvertfall. Sliter med angst til tider selv, men jeg tvinger meg ut likevel. Anonymkode: 0bb28...fff
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #4 Skrevet 9. juli 2017 What she said *peker oppover*. Er på dag 9. Enda ikke turt å gått ut for å hente posten en gang. Jeg vet at en bok ligger å venter på meg der. Men tørr ikke å gå ut. Planen er å lure mamma over på besøk på mandag. Slik at hun henter posten for meg. Anonymkode: 710ce...42e
Drakan Skrevet 9. juli 2017 #5 Skrevet 9. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Å nei Er det ingenting som frister nå om sommeren? Håper du har gode venner som stiller opp for deg hvertfall. Sliter med angst til tider selv, men jeg tvinger meg ut likevel. Anonymkode: 0bb28...fff Har ikke venner, hatt denne angsten i 3-4 måneder. Har vært noen få ganger ute og handlet, men... kjøleskap og fryser er veldig tom snart.
The Kitten Skrevet 9. juli 2017 #6 Skrevet 9. juli 2017 Tja, jeg har jobbet kjempemye og er dødssliten. Min bror og en god venninne av meg ble innlagt på sykehus kort tid etter hverandre, og jeg har nesten ikke hatt tid eller energi til å være med venner. Men jeg har vært i Kroatia og Bosnia, og min bror, svigersøster og moren hennes kommer om 3 uker så det blir kjekt.
maia_02 Skrevet 10. juli 2017 #7 Skrevet 10. juli 2017 Har vært på en "familie grillings", ellers har det ikke skjedd de store greiene meg jeg klager ikke, deilig å ha fri
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #8 Skrevet 10. juli 2017 Joda. Har fått jobbet i over ei uke (18 år og ekstrahjelp i butikk) før jeg reiste til Oslo der jeg fikk en dag/natt med kjæresten, før jeg reiste videre med familien til Malta. Der var vi nesten to uker og har nå vært et par dager i Oslo, shoppet og spist ute. I morgen bærer det hjem, jeg har langkjøring (oppkjøring i august) og så jobber jeg hele neste uke og kanske litt til. Forhåpentligvis klarer jeg å få tid til hytta også. Anonymkode: 7d034...2a7
Spiteful Skrevet 10. juli 2017 #9 Skrevet 10. juli 2017 Har vært en forjævlig sommer, akkurat som de 2 forrige sommerne mine, men jeg overlever.
Ronaldo85 Skrevet 10. juli 2017 #10 Skrevet 10. juli 2017 Helt ok her. Skjer ikke noe spesielt, og jeg har heller ingen konkrete planer.
Gjest Linaria Skrevet 10. juli 2017 #12 Skrevet 10. juli 2017 Har vært på kurs en måned og hatt litt familiedrama, så ikke spesielt, nei, men i morgen drar jeg endelig til Irland for å se kjæresten min igjen og da blir det en fin sommer!
Gjest NotNaomi Skrevet 10. juli 2017 #13 Skrevet 10. juli 2017 På 7/9/2017 den 23.23, Drakan skrev: Nei... jeg er enda deprimert og har angst for å gå ut.
Gjest NotNaomi Skrevet 10. juli 2017 #14 Skrevet 10. juli 2017 Har hatt en fin sommer. Savner tvillingbroren min da,men han er med. På en måte :-) <3 første sommer uten ham. Men jeg er mer sosial og er meg glad for hvert øyeblikk. Sorg kan ha mange farger. Noen ganger kommer tårene. For jeg ville delt med ham. Men tårer er ikke det verste. De kan være det beste. De kan lage regnbuer om dere skjønner? Nyter natur og dyr og fotografering. Og har skjønt jeg har veldig gode venner. Livet er fint i sommer:-)
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #15 Skrevet 10. juli 2017 Har hatt en for jævlig sommer så langt. Pappa fikk alvorlig hjerneslag og mormor døde. Og skal jobbe mye. Er mye trist og lei meg. Anonymkode: 5fb65...27f
Ronaldo85 Skrevet 11. juli 2017 #16 Skrevet 11. juli 2017 På 9.7.2017 den 23.27, Drakan skrev: Har ikke venner, hatt denne angsten i 3-4 måneder. Har vært noen få ganger ute og handlet, men... kjøleskap og fryser er veldig tom snart. 22 timer siden, Spiteful skrev: Har vært en forjævlig sommer, akkurat som de 2 forrige sommerne mine, men jeg overlever. 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hatt en for jævlig sommer så langt. Pappa fikk alvorlig hjerneslag og mormor døde. Og skal jobbe mye. Er mye trist og lei meg. Anonymkode: 5fb65...27f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå