Butternut Skrevet 10. juli 2017 #41 Del Skrevet 10. juli 2017 -At det plutselig kommer et helt innlegg dedikert til " Mange av dere har spurt om...." Etterfulgt av #annonse #ad #reklame osv. NEI, ingen har spurt om det! -Bloggere som støtt og stadig maser om "mandag, ny uke! YEY" -.- -Har så mye filter på maten sin at det ser ut som den tørre brødskiva har vært gjennom tjernobyl. -Ser nedi bakken når de tar bilder..mista linsa eller? -Krampeaktige positurer, unormal vridning av kropp, innsuging av kinn, og alltid tommel opp, peacetegn og restylanetrutmunn med et øye lukket. -At alle skal ligne mest mulig på en and. Hva er greia med denne fuglen? Helt fra de overplumpa leppene til den digre bleie/anderumpa de vagger rundt med. If it walks like a duck... 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 10. juli 2017 #42 Del Skrevet 10. juli 2017 Kan godt skjønne at noen vil se ut som denne, jeg. Den er både flott og elegant. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
surge Skrevet 10. juli 2017 #43 Del Skrevet 10. juli 2017 1 time siden, Butternut skrev: Krampeaktige positurer, unormal vridning av kropp, innsuging av kinn, og alltid tommel opp, peacetegn og restylanetrutmunn med et øye lukket. -At alle skal ligne mest mulig på en and. Hva er greia med denne fuglen? Helt fra de overplumpa leppene til den digre bleie/anderumpa de vagger rundt med. If it walks like a duck... Alle gutter og menn synes det ser så flott ut! Om du hører godt etter kan du høre de uler mot månen når det kommer et nytt innlegg... Sooooooooophiiieeeeeee. Uten å ha undersøkt tenkemåten her er det vel omtrent sånn mange tror at jenter må se ut - og de får et lass med klikk når alle må gå inn for å finne ut hva som er galt med seg selv. De fleste positurer og slikt er de første fem lenkene ved søk på "how to pose". For egen del er det litt som å ha verdens beste sirkus fire klikk unna! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 10. juli 2017 #44 Del Skrevet 10. juli 2017 Nå må dere ikke la denne tråden spore fullstendig av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuttavims Skrevet 10. juli 2017 #45 Del Skrevet 10. juli 2017 For ikke å snakke om eyebrows, og alt mulig annet som er "on fleek"... Og alt som er så MAGISK i en bloggers hverdag! Og når de har kjøpt noe nytt: "new in". 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erane Skrevet 10. juli 2017 #46 Del Skrevet 10. juli 2017 Når de har "klikket hjem" ett eller annet og det "dumper ned i postkassa". 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliannaos Skrevet 10. juli 2017 #47 Del Skrevet 10. juli 2017 Nippels; NEI det heter brystvorter!! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^littletoomuch Skrevet 11. juli 2017 #48 Del Skrevet 11. juli 2017 OsloBOUND. KristiansandBOUND! stfu. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 11. juli 2017 #49 Del Skrevet 11. juli 2017 Min store PASSION .. neeei. Din lidenskap. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 11. juli 2017 #50 Del Skrevet 11. juli 2017 10 timer siden, Juliannaos skrev: Nippels; NEI det heter brystvorter!! "Nippler" brukt på norsk forbinder jeg med noen svært usexy små metalldingser som brukes på sykkelhjul... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anne B Skrevet 11. juli 2017 #51 Del Skrevet 11. juli 2017 De som skriver haha! i annenhver setning. Irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia_08 Skrevet 11. juli 2017 #52 Del Skrevet 11. juli 2017 "Snart skal jeg endelig få dele hva jeg har jobbet med siste måneden bla bla bla" "Must haves!" "Altså, hvor blir tiden/dagene/ukene av?" 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zaza Skrevet 11. juli 2017 #53 Del Skrevet 11. juli 2017 Rosabloggerspråk er jo blitt en sjanger i seg selv, med et generelt dårlig språk: God morgen fininger, brekkie, vacay, new in osv er bare noen av mange godt brukte uttrykk. I tillegg til generelt dårlig norsk, hvorfor må en bruke engelske titler? Og det som er mest irriterende; ord skrevet med store bokstaver som dette: L.O.V.E, M.A.G.I.S.K - hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 11. juli 2017 #54 Del Skrevet 11. juli 2017 37 minutter siden, Sophia_08 skrev: "Snart skal jeg endelig få dele hva jeg har jobbet med siste måneden bla bla bla" "Must haves!" "Altså, hvor blir tiden/dagene/ukene av?" Den første der, sååå irriterende! Vi får jo aldri vite hva det er, eller så er det ikke spennende i det hele tatt, ikke for oss uansett. Typisk er at de har blitt ambassadør (lol?) for et eller annet firma som selger overfladiske ting. Barberhøvler, betakaroten, sminkefjerner osv. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 11. juli 2017 #55 Del Skrevet 11. juli 2017 18 minutter siden, Zaza skrev: Rosabloggerspråk er jo blitt en sjanger i seg selv, med et generelt dårlig språk: God morgen fininger, brekkie, vacay, new in osv er bare noen av mange godt brukte uttrykk. I tillegg til generelt dårlig norsk, hvorfor må en bruke engelske titler? Og det som er mest irriterende; ord skrevet med store bokstaver som dette: L.O.V.E, M.A.G.I.S.K - hvorfor? For ikke å snakke om orddeling, kommafeil og det å ikke klare å skille mellom og/å, et/ett osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 11. juli 2017 #56 Del Skrevet 11. juli 2017 12 timer siden, Juliannaos skrev: Nippels; NEI det heter brystvorter!! Nippels er jo ikke engang korrekt engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iguana Skrevet 11. juli 2017 #57 Del Skrevet 11. juli 2017 (endret) De som skriver "ler" og de som skriver LOL 😃 og de som syns alt er så sykt, altså ikke bare som i en syk verden, men om positive ting, som en sykt bra dame, en sykt fin veske osv... Og ikke minst - som f.eks. A.B. ofte skriver: Mange spør.... Yeah right, ingen biter på den Bedre å skrive: I tilfelle noen lurer... F.eks. I Tilfelle noen lurer, så er veska kjøpt hos .... og skoene hos ... (SPONSET) - ja - ikke glem å nevne at ting er sponset da! Her slurves det fælt. Til og med sunnhetsdronningen Berit Nordstrand slurver med å nevne sponsingen. Sist nevnte hun Santa Maria i fleng, uten at det stod noe om sponsing noe sted - selv om det virket logisk at dette var sponset så mange ganger det merket var nevnt. Endret 11. juli 2017 av Iguana 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 11. juli 2017 #58 Del Skrevet 11. juli 2017 På 10.7.2017 den 7.19, Regnskapssekretær skrev: en liten avsporing her bare om engelsk, når de skriver på engelsk på instagram, men utelukkende får svar fra folk på norsk hahahaha... Jeg kan forstå hvorfor de skriver på engelsk på instagram selv om svarene de får er på norsk. Jeg gjør noe av det samme selv, men jeg får også svar på opptil flere forskjellige språk for det er enklest kommunikasjon mellom meg og dem. Det går mest antagelig i ideen av å utvide målgruppen for bildene man legger ut. Jeg bruker til og med hashtags som er på språk jeg ikke selv snakker, men tilfeldigvis vet hva betyr. Når det gjelder bloggerspråk så er jeg ganske lei av overskriftene "X antall ting du ikke visste om meg". Og jeg vet at det er opptil flere plattformer som OPPMUNTRER folk til å blogge på den måten. Men jeg syntes det er gørrkjedelig og har lite for seg. Jeg vil se historier, anekdoter, sterke meninger og god logikk som forklarer hvorfor du har dem. At du lister opp forskjellige småting som at du pissa bak et buss skur som barn og at du ikke tøyer ut etter trening er noe som på meg virker som latmannsskap og manglende evne til kreativ skriving. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 11. juli 2017 #59 Del Skrevet 11. juli 2017 De er jo litt søte da, på en stusselig måte når de prøver S Å hardt å være "coole", verdensvante, in og relevante 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 11. juli 2017 #60 Del Skrevet 11. juli 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt - Pavilion, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg