grønnkål Skrevet 20. juli 2017 #101 Del Skrevet 20. juli 2017 Dette er tråden jeg ikke visste jeg savnet. Vet ikke om det er nevnt, men ser noen skriver "cool" for å beskrive noe som er... kult? Skjønner ikke hvorfor det må skrives på engelsk. Eller hvorfor blande norsk og engelsk sammen i det hele tatt. Og snart er høsten her, så bare vent på de som gleder seg til den "crispy" årstiden. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 22. juli 2017 #102 Del Skrevet 22. juli 2017 "Hvor fint er ikke det?" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regnskapssekretær Skrevet 22. juli 2017 #103 Del Skrevet 22. juli 2017 På 19.7.2017 den 22.17, Corinne skrev: "Hei mandag!" "Åh, hei onsdag!" Hei bloggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regnskapssekretær Skrevet 22. juli 2017 #104 Del Skrevet 22. juli 2017 På 20.7.2017 den 21.55, grønnkål skrev: Dette er tråden jeg ikke visste jeg savnet. Vet ikke om det er nevnt, men ser noen skriver "cool" for å beskrive noe som er... kult? Skjønner ikke hvorfor det må skrives på engelsk. Eller hvorfor blande norsk og engelsk sammen i det hele tatt. Og snart er høsten her, så bare vent på de som gleder seg til den "crispy" årstiden. og jeg gleder meg til jul i september og vår i januar!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regnskapssekretær Skrevet 22. juli 2017 #105 Del Skrevet 22. juli 2017 På 18.7.2017 den 8.59, orfeus skrev: Eller plukker opp fraser de hører ungdommen bruker (muntlig), og bruker det skriftlig for å virke kule 👍 det også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regnskapssekretær Skrevet 22. juli 2017 #106 Del Skrevet 22. juli 2017 På 19.7.2017 den 0.24, orfeus skrev: De er jo veldig opptatte, blogging er så slitsomt, man må jo være på hele tiden, og ha kjempedyr speilrefleks så man kan ta sexy selfies, og det å skrive #annonselenke er så hardt at de må kjøpe ny mac nesten med en gang. Jeg blir så irritert av folk som skal være så opptatt.. toppbloggere som skriver et innlegg om noe som i utgangspunktet kunne vært et bra innlegg (for eks tips om noe nytt eller et bra produkt) ... så legges det ut 4-5-6 klin like bilder (eller mer) av et produkt. De skriver en setning om det, og så at de må løpe og fly og dra og nå våknet bla bla .. etc. Jeg synes at hvis du skal ha en bra blogg så må du ta det mer seriøst enn at du skal slenge ut et innlegg med mange helt like bilder og dårlig tekst ... men å jobbe seriøst med tekst og ha bra bilder er det de færreste på toppen som gjør... mange små bloggere derimot. MYE BEDRE! MYE FLINKERE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 24. juli 2017 #107 Del Skrevet 24. juli 2017 På 10.7.2017 den 0.25, ingeniørfrue skrev: Ordet "typ" 🙄 Som i typisk. Ordet "typ" er svensk og betyr ca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 24. juli 2017 #108 Del Skrevet 24. juli 2017 På 20.7.2017 den 21.55, grønnkål skrev: Dette er tråden jeg ikke visste jeg savnet. Vet ikke om det er nevnt, men ser noen skriver "cool" for å beskrive noe som er... kult? Skjønner ikke hvorfor det må skrives på engelsk. Eller hvorfor blande norsk og engelsk sammen i det hele tatt. Og snart er høsten her, så bare vent på de som gleder seg til den "crispy" årstiden. På 9.7.2017 den 23.21, Shneppi skrev: "Sjekk disse coole solbrillene her" eller "det er jo verdens cooleste restaurant".. HVA FAEN? Ja, man kan begynne å lure når voksne damer på 30 år bruker slikt språk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 21. oktober 2017 #109 Del Skrevet 21. oktober 2017 På 9.7.2017 den 22.18, abanabi skrev: God kveld godtfolk Dette er kanskje litt off topic sånn rampelysmessig men: Jeg stusser litt over en vending som ofte dukker opp på ulike blogger, nemlig "blir å" - typ "jeg tror ikkje jeg blir å delta på neste kurs." I mitt hode høres dette så rart ut. Først tenkte jeg at dette hører til dialekter som kommer fra nord norge, men jeg ser at både mammatilmichelle og sraad skriver "blir å". Har søringene adoptert Sophie Elise sin dialekt inn i skriftspråket sitt, eller er det en vending som blir brukt over alt? Jeg tror nok ikkje jeg blir å slappe av før jeg får svar 😊 Typ er Svensk😊 Men det virker som hele Norge har adoptert det. Hverfall alle som blogger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 21. oktober 2017 #110 Del Skrevet 21. oktober 2017 (endret) Ja, hvorfor skriver de "blir å ..."? Ligger det i samme kategori som "i forhold til"? Eller "bekymringsverdig"? Sukk. Jeg leste nettopp i en blogg at noe var "en illustrasjon", når det skulle vært "illusjon". Enten leser de ikke korrektur, eller så er mange av bloggerne språklig enfoldige, til tross for at de lever av å skrive. Blir man virkelig så høy på seg selv av å drive reklame for diverse unødvendige forbruksartikler? Endret 21. oktober 2017 av orfeus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymNN Skrevet 21. oktober 2017 #111 Del Skrevet 21. oktober 2017 - Throwback - Favo - Det heter til stede, ikke tilstedet Og nei, jeg ønsker meg ikke silkemyke legger med Shai-høvler. Ellers takk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 21. oktober 2017 #112 Del Skrevet 21. oktober 2017 På 9. juli 2017 den 23.05, Hollie skrev: Brekkie og friyay Friyaybrekkie 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mass Skrevet 21. oktober 2017 #113 Del Skrevet 21. oktober 2017 Ord, skrivefeil og uttrykk plager ikke meg noe særlig da jeg har en del av dem selv, men noe som faktisk går meg på nervene løs er de irriterende videoene av folk som filmer det de gjør med en hånd og stresser på med den andre hånden på snap eller insta. Når de åpner en øl, en pakke, et kjøleskap, osv. Lydene er, om mulig, enda verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glorious Skrevet 21. oktober 2017 #114 Del Skrevet 21. oktober 2017 JEG LER MEG IHJEL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 21. oktober 2017 #115 Del Skrevet 21. oktober 2017 Det er mange av rosabloggerne som er vandt til både det ene og det andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abanabi Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter #116 Del Skrevet 21. oktober 2017 Dette er ikke noen gjenganger (håper jeg), men den er verdt å nevne. I en kommentar til ett innlegg på bloggen til Sraad skrev en leser noe sånt - "aiai..jenta ligger i senga og leker deilig" (en dustete og unødvendig kommentar). Sraad svarer "aiai..jenta vellykker". Kreativt om ikke annet.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 22. oktober 2017 #117 Del Skrevet 22. oktober 2017 "Hater på" "Alle dere som hater på meg og livsstilen min kan bare mene og si hva de vil!" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 22. oktober 2017 #118 Del Skrevet 22. oktober 2017 9 minutter siden, Corinne skrev: "Hater på" "Alle dere som hater på meg og livsstilen min kan bare mene og si hva de vil!" Og gymmet🙊 Jeg dro til gymmet for å trene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ggcc Skrevet 22. oktober 2017 #119 Del Skrevet 22. oktober 2017 På 10.7.2017 den 10.18, Rubella skrev: Kan noen forklare meg hva "ei litta" kommer av/fra? Har aldri hørt noen si det eller sett noen skrive det før nylig, og nå ser jeg det "overalt". Får aids av de som bruker det foran han-/intetkjønnsord. "Ei litta selfie", f.eks. Bloggen til Kristina Andersen; "Ei litta treningsøkt." .....😫 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 22. oktober 2017 #120 Del Skrevet 22. oktober 2017 Lene O er også stooorforbruker av ordet «litta» og «,si» 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg