Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, lege for og forhøre meg om hosten i forbindelse med telt eller hytte, pga vær/temperatur. Ikke lege fordi jeg løper til legen pga forkjølelse til normalt.

Anonymkode: f715d...4dc

Ring SOS international, spør de om hva de mener. De vil antakelig råde deg til å kontakte en lege (de sender inn forsikringsbeviset ditt så får du lege "gratis" hvis de mener det trengs) og hvis legen mener dere bør ta inn på hotell vil du kunne få en rapport om det slik at det dekkes. 

Er det noe man lurer på angående helse på reise, så ring forsikringsselskapet (de henviser som oftest til sos internasjonal) og spør om råd. Ingen vits i å vente hvis du er usikker.

Anonymkode: ac3e8...fef

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk at hvis du skal prate med forsinkringen om å få overnatting dekket, så tror jeg de trenger dokumentasjon av en lege om at sykdom gjør at dere behøver den type overnatting.

Skrevet

Hvordan går det med henne nå? :) 

AnonymBruker
Skrevet

Hva?!

Man er på telttur, barn blir syk (feber/forkjølelse) og man ringer SOS og forsikringen for å ta inn på hotell?!

Jeg forstår ikke logikken...er dette vanlig?!

Anonymkode: e66b2...afd

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva?!

Man er på telttur, barn blir syk (feber/forkjølelse) og man ringer SOS og forsikringen for å ta inn på hotell?!

Jeg forstår ikke logikken...er dette vanlig?!

Anonymkode: e66b2...afd

Håper ikke det. Det gjør man når noen blir så syke når det er snakk om sykehusinnleggelse, evt. at man må på skadelegevakt. Er det snakk om virusinfeksjon tar man livet med ro noen dager og spiser paracet og leser en bok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...