AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #22 Skrevet 10. juli 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Da er vi flere. Men hvor gamle er dere? Jeg er 26. Anonymkode: e7fe6...30b Jeg er 29. Anonymkode: 5fdeb...34f
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #23 Skrevet 10. juli 2017 Har mange venninner, de fleste gift m/ barnmen også noen single med og uten barn. De som klager mest på tilværelsen er uten tvil de gifte m/ barn. Så kommer de single med barn. De single uten barn hører jeg svært sjelden klage. Livet med barn og mann ikke er noen dans på roser. Selv er jeg skilt og har 2 barn og sjelden hatt det bedre enn nå. Anonymkode: f1275...399 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #24 Skrevet 10. juli 2017 På 9. juli 2017 den 3.42, AnonymBruker skrev: Andre venninna mi fikk unge for ett år siden. Jaja, man skal jo være takknemlig for hva man har og jeg unner alle venninnene mine alt de får, men man reflekterer litt over tiden som går og hva man ikke har fått til når man ser de rundt en få barn og bli gift. Anonymkode: 5fdeb...34f Er å skaffe seg mann og bli gravid en bragd nå? Altså: det skal ikke akkurat mye til innsats til, tvert imot er det ofte dem som får til minst her i livet som først får barn. Det er faktisk så lett å få barn at verden er grundig overbefolket. Din bragd og ditt livsverk, ts, skal ikke være unger og mann. Barn skaffer en seg for glede og mann skaffer en seg for lyst. For å bidra her i verden krever det innsats, mot og hardt arbeid. Familie er rekreasjon fra det en får til. Anonymkode: 13729...e71 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #25 Skrevet 10. juli 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå begynner det! Se for deg endel skilsmisser de neste 5 årene.. Anonymkode: 0c6b4...f5e Skilsmisse"rushet" kommer ofte en del år senere. Men det er også verdt å huske at ikke alle forlovelser blir til bryllup. Og viktigst av alt - brudd og skilsmisser averteres sjelden på sosiale medier. Derav en veldig skjev forståelse av hva slags liv alle lever. Anonymkode: 10dd3...ecb 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #26 Skrevet 10. juli 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig mange av mine venner er også der, bryllup og barn! Og jeg tenker "supert, lykke til, have fun" Nesten samtlige av disse er kjempelykkelige, og samtidig misunnelig på meg og de andre single, for vi kan slenge oss på spontane ferieturer, vi kan lettere dra på konserter og festivaler, vi kan gå ut på en tirsdag å ta noen øl rett etter jobb om vi vil. Anonymkode: c8403...8a1 Jeg er gift, men lever omtrent som det der. Reiser på jenteturer, drikker øl etter jobb på mandag osv. Nå har vi ikke unger enda da, men alt tar ikke slutt bare fordi man er i et forhold Anonymkode: 76606...acc
hypes Skrevet 10. juli 2017 #27 Skrevet 10. juli 2017 Mange lever et helt liv uten å hverken gifte seg eller få barn. Det finnes nok av andre bragder som er mye større, og som gir mer tilbake til deg At du ikke er gift eller har barn er bare en indikasjon på at du er fri og kan bruke fritia di på hva pokkern du vil. Nyt det!
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #28 Skrevet 10. juli 2017 Jeg kan godt forstå at at man synes det er leit å ikke oppnå noe man ønsker i livet mens tiden suser forbi og andre venner oppnår det. I motsetning til mange andre her som tydeligvis har ekstremt lave kriterier for mannen de ønsker å gifte seg med og få barn med, synes ikke jeg det er lettvint å finne en person man ønsker å dele dette med. Det finnes heldigvis mennesker som heller ønsker å vente på noen det føles rett med enn å velge en tilfeldig mann som virker ok og starte reproduseringen. Personlig ser jeg ikke helt dette hastverket med å gifte seg og å få barn, men vi er jo alle forskjellige. Anonymkode: 2fd98...fa8 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #29 Skrevet 10. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er å skaffe seg mann og bli gravid en bragd nå? Altså: det skal ikke akkurat mye til innsats til, tvert imot er det ofte dem som får til minst her i livet som først får barn. Det er faktisk så lett å få barn at verden er grundig overbefolket. Din bragd og ditt livsverk, ts, skal ikke være unger og mann. Barn skaffer en seg for glede og mann skaffer en seg for lyst. For å bidra her i verden krever det innsats, mot og hardt arbeid. Familie er rekreasjon fra det en får til. Anonymkode: 13729...e71 Nei, det skal ikke så mye innsats til hvis man velger mann i hui og hast uten å tenke på hvordan denne mannen faktisk er. Jeg er imidlertid i den tro at mange ønsker noe mer enn bare adekvate reproduksjonsorganer hos partneren sin, og å finne en person som man med stor sannsynlighet vil være med i veldig mange år er etter min mening en bragd, ja. Anonymkode: 2fd98...fa8 1
Minlillesky Skrevet 10. juli 2017 #30 Skrevet 10. juli 2017 På 9.7.2017 den 3.42, AnonymBruker skrev: Andre venninna mi fikk unge for ett år siden. Jaja, man skal jo være takknemlig for hva man har og jeg unner alle venninnene mine alt de får, men man reflekterer litt over tiden som går og hva man ikke har fått til når man ser de rundt en få barn og bli gift. Anonymkode: 5fdeb...34f Merker selv at det er mye giftemål og familieøkninger rundt meg. Savner en å dele livet mitt med, og drømmer om å øke familien. Har en datter fra før av, men ønsker meg en til Litt sårt.. må vel ta noen grep for få drømmene oppfylt Kan ikke sitte og vente pent på drømmemannen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå