AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #1 Skrevet 8. juli 2017 Veldig ubehagelig greie. Under brystbeinet og ved mellomgulvet. Vanskelig å forklare men det er ikke sånn skjærende smerte. Bare ubehag Hjerter er vel enda høyere opp? Slitt med hjerteangst siste dagene Anonymkode: c65d8...3ae
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #2 Skrevet 8. juli 2017 Sikkert spente muskler, spesielt om du har slitt med hjerteangst. Anonymkode: 2701f...f46
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #3 Skrevet 8. juli 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert spente muskler, spesielt om du har slitt med hjerteangst. Anonymkode: 2701f...f46 Ja men det er bare de 4 siste dagene jeg har hatt den angsten. Anonymkode: c65d8...3ae
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #4 Skrevet 8. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja men det er bare de 4 siste dagene jeg har hatt den angsten. Anonymkode: c65d8...3ae Har aldri før opplevd denne greia. Før igår. Anonymkode: c65d8...3ae
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #5 Skrevet 8. juli 2017 Høres veldig ut som mageproblemer. Er du forstoppet? Sure oppstøt? Kanskje du for eksempel kan ha begynnende magesår eller lignende eller rett og slett bare har luft i magen eller er forstoppet. Anonymkode: 3c91f...c9d 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #6 Skrevet 8. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres veldig ut som mageproblemer. Er du forstoppet? Sure oppstøt? Kanskje du for eksempel kan ha begynnende magesår eller lignende eller rett og slett bare har luft i magen eller er forstoppet. Anonymkode: 3c91f...c9d Ja men det ligger så høyt oppe, så naturlig å tro at det er hjertet. Ubehaget føles i midten på mellomgulvet. Og der er vel hjertet? Anonymkode: c65d8...3ae
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #7 Skrevet 8. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja men det ligger så høyt oppe, så naturlig å tro at det er hjertet. Ubehaget føles i midten på mellomgulvet. Og der er vel hjertet? Anonymkode: c65d8...3ae Ikke mellomgulvet. Skrev feil Mener litt over thorax. Altså rett under brystbeinet der. Anonymkode: c65d8...3ae
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #8 Skrevet 8. juli 2017 Hvordan er magen din? Pulsen? Svimmel? Trøtt? Vondt når du slapper sv? Mer eller mindre smerte når du sitter oppreist å lener deg fremover? Urin, farge lukt? Siste avføring, fast bløt? Anonymkode: 8d1d7...e40 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #9 Skrevet 8. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke mellomgulvet. Skrev feil Mener litt over thorax. Altså rett under brystbeinet der. Anonymkode: c65d8...3ae Magesmerter kjennes ofte i nedre del av brystet. Jeg har selv mye problemer med tarmen og det kjennes svært ofte ut som brystsmerter, men når jeg tar på varmepose på magen avtar smertene (hos meg funker alltid varmepose på magen). Jeg håper forøvrig ikke at du kjenner smerten rett OVER thorax som du skriver siden thorax i grunn er brystkassen. Det er lite sannsynlig at det er hjertet. Anonymkode: 3c91f...c9d
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #10 Skrevet 9. juli 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er magen din? Pulsen? Svimmel? Trøtt? Vondt når du slapper sv? Mer eller mindre smerte når du sitter oppreist å lener deg fremover? Urin, farge lukt? Siste avføring, fast bløt? Anonymkode: 8d1d7...e40 Nope ikke noe. Har bare hatt hjerteangst de siste dagene, så kan jo være noe i det.. Anonymkode: c65d8...3ae
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2017 #11 Skrevet 9. juli 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Magesmerter kjennes ofte i nedre del av brystet. Jeg har selv mye problemer med tarmen og det kjennes svært ofte ut som brystsmerter, men når jeg tar på varmepose på magen avtar smertene (hos meg funker alltid varmepose på magen). Jeg håper forøvrig ikke at du kjenner smerten rett OVER thorax som du skriver siden thorax i grunn er brystkassen. Det er lite sannsynlig at det er hjertet. Anonymkode: 3c91f...c9d Men Xiphoid Process, søk opp det. Det er vel ikke der hjertet er? Akkurat der ved den røde prikken: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3c/Xiphoid_process_frontal.png/1200px-Xiphoid_process_frontal.png Anonymkode: c65d8...3ae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå