Gå til innhold

Sexy med synlig undertøy?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syntes dere det er sexy at ben er synlig med klærne? Eller er deg bedre å ha skjult den eller ha en matchende?

altså jeg har leopard mønster singlett som er. Brun svart ish! Og lurte på om røde bh stropper ville se teit ut eller sexy ut for menn?

skal Jg bruke svart bh eller rød? Rød vil være synlig, svart vil ikke på samme måte

Anonymkode: d501d...d29

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tacky med synlig undertøy. Bruk svart bh til en svartish leopardtopp.

Anonymkode: 7a335...ea4

• Liker 2
Skrevet

Spørs hva slags type menn du ønsker oppmerksomhet fra, det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Med rød stropp under leopardtopp ser det ut som du skal på countryfestival på Vinstra, med svart stropp er det countryfestival på Ekebergsletta 😊

Anonymkode: e51e3...cc4

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Med rød stropp under leopardtopp ser det ut som du skal på countryfestival på Vinstra, med svart stropp er det countryfestival på Ekebergsletta 😊

Anonymkode: e51e3...cc4

He he ....  Eller danskebåten   :fnise:

Anonymkode: e3565...d07

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns BH-stropper som synes er mindre pent uansett hvilken farger det er.

• Liker 2
Skrevet

Dette legger ikke menn merke til i det hele tatt. Rød eller svart bh? ... Ingen betydning. Det er deg de legger merke til.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 8. juli 2017 den 15.30, AnonymBruker skrev:

Syntes dere det er sexy at ben er synlig med klærne? Eller er deg bedre å ha skjult den eller ha en matchende?

altså jeg har leopard mønster singlett som er. Brun svart ish! Og lurte på om røde bh stropper ville se teit ut eller sexy ut for menn?

skal Jg bruke svart bh eller rød? Rød vil være synlig, svart vil ikke på samme måte

Anonymkode: d501d...d29

Hva med enten et matchene leopard miniskjørt eller sort miniskjørt til toppen ...   Synlig BH stropper kan være litt søtt og sexy. Bruk din egen smak og fantasi du selv fører deg mest vel med.

Anonymkode: 3d20e...bb1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan svare litt på overskriften en lys kjole som kan simte undertøy igjennom når solen treffer den kan være litt sexy .  Samtidig ser man pynta ut i en kjole.   Sånn sommerlig t-shortekjole f.eks.     Er ikke lenge siden så ei jente bakfra å den sorte g-stringen skinta litt igjennom når solen var høyt på himmelen og traff henne i riktig skråvinkel på kjolen. 

Anonymkode: 3d20e...bb1

AnonymBruker
Skrevet
På 8.7.2017 den 19.44, UteTilLunch skrev:

Dette legger ikke menn merke til i det hele tatt. Rød eller svart bh? ... Ingen betydning. Det er deg de legger merke til.

Jo, det skal jeg love deg at vi gjør. Det lille extra som både hisser og trigger.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det skal jeg love deg at vi gjør. Det lille extra som både hisser og trigger.

Og hva om det ikke er noe undertøy? 

Anonymkode: 48f3f...2bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...