AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #1 Skrevet 8. juli 2017 Hvilken side er best å bli medlem av? :-) Anonymkode: d0704...da0
kisskissbangbang Skrevet 8. juli 2017 #2 Skrevet 8. juli 2017 De to sidene kan ikke samenlignes, så det kommer helt an på hva du er ute etter. 1
Mippi Skrevet 8. juli 2017 #4 Skrevet 8. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvilken side er best å bli medlem av? :-) Anonymkode: d0704...da0 Hva vil du ha ut av medlemsskapet? Jeg tror nakenprat er en sjekkeside(?), mens fetlife er mer som Facebook++. 1
SlemUlv Skrevet 8. juli 2017 #5 Skrevet 8. juli 2017 For meg, som ville ha et sosialt nettsted hvor jeg kunne diskutere BDSM (altså ikke kun sex), og andre kinks, var det naturlig å joine fetlife. På fetlife er det ikke noe A/S/L søk For x'en min, som ville ha sex, både online og rl, og alt annet han kunne få tak i, var det naturlig å joine nakenprat.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #6 Skrevet 8. juli 2017 12 minutter siden, kattepusen skrev: For meg, som ville ha et sosialt nettsted hvor jeg kunne diskutere BDSM (altså ikke kun sex), og andre kinks, var det naturlig å joine fetlife. På fetlife er det ikke noe A/S/L søk For x'en min, som ville ha sex, både online og rl, og alt annet han kunne få tak i, var det naturlig å joine nakenprat. Hvordan er personvernet på fetlife? Jeg ønsker jo å være 100 prosent anonym, og man hører jo om slike sider som blir hacket, der navn, epost og telefonnummer blir offentliggjort.. 😊 Anonymkode: d0704...da0
SlemUlv Skrevet 8. juli 2017 #7 Skrevet 8. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan er personvernet på fetlife? Jeg ønsker jo å være 100 prosent anonym, og man hører jo om slike sider som blir hacket, der navn, epost og telefonnummer blir offentliggjort.. 😊 Anonymkode: d0704...da0 Man oppgir aldri navn, epost blir ikke lagret hos fetlife, det gjør heller ikke telefonnumer.. kjenner du noen som har invitasjon til siden, så slipper du også å gi dem telefonnummer. Så om du vil være 100% sikker, lag deg en ny gmail, som du KUN bruker på fl, som du ikke bruker ditt navn på i det hele tatt. Man kan sette antartica som bosted, og legge til hva alder man vil. Men som sagt over, dette er ikke et dating nettsted, men et sosialt nettverk, som facebook
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå