AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #1 Skrevet 7. juli 2017 Hei! Jeg har alle de vanligste symptomene på leukemi og begynner å bli litt bekymret. Har ikke tatt kontakt med lege enda, i frykt for at han skal le av meg og bekymringene mine.. Hva skal jeg si i telefonen når sekretæren spør hva det gjelder? Og skal jeg fortelle legen at jeg er redd jeg har fått kreft eller bare forklare symptomene jeg har? Anonymkode: 3c3c6...c35
stan Skrevet 8. juli 2017 #2 Skrevet 8. juli 2017 Ta kontakt med med legen, og forklar dine bekymringer. Da er det lettere for legen å avklare hva symptomene skyldes. Når du bestiller kan du jo bare si at du ønsker en time uten å gå mer i detaljer.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #3 Skrevet 8. juli 2017 2 minutter siden, stan skrev: Ta kontakt med med legen, og forklar dine bekymringer. Da er det lettere for legen å avklare hva symptomene skyldes. Når du bestiller kan du jo bare si at du ønsker en time uten å gå mer i detaljer. Poenget med å spørre om hva det gjelder, er å vurdere hastegraden for timebbestillingen. Blir det ikke oppgitt eller besvart, så settes timen opp når der er vanlige, åpne timer i timeboka. I ferietiden kan det bety både fire og åtte uker frem i tid. Syned du en bekymret ts skal gå i åtte uker med tanker om leukemi og vente på time? Anonymkode: 26c5e...ac1 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #4 Skrevet 8. juli 2017 Du behøver ikke si hva det gjelder til en legesekretær. Svar at du trenger en time raskt. Med legen opplyser du symptomer og legen vil ta nødvendige prøver. Og er du engstelig ksn du selvfølgelig snakke med legen din om din frykt for kreft. Anonymkode: 4521f...c85
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå