Gå til innhold

Gul, rennende utflod.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Vil bare først si at jeg skal til legen i neste uke, etter å ha gått med dette en god stund.

Den siste mnd har jeg hatt så mye utflod at jeg konstant må gå med truseinnlegg, og den er rennende. Føles av og til ut som at jeg tisser på meg, og utfloden er til tider gul. 

Enkelte ganger når jeg sitter på do så renner det serriøst ut av meg! Hva f*** er dette?😫 Det kan svi når jeg tisser, og klø etter tørk og berøring. Det svir også når jeg får såpe eller glidemiddel der, og spesielt etter sex! 

Itilleg har jeg det siste året vært plaget med mellomblødninger heeele tiden, ofte mørkebrunt/svart blod. Dere tenker vel jeg er dum som ikke har sjekket dette tidligere, men iløpet av denne perioden har jeg prøvd ulike prevansjoner OG hatt en abort så jeg har alltid tenkt det var grunnen. Men dette fortsatte maaange mnd etter aborten og når jeg slutta på prevansjon, så noe annet måtte det være. Mellomblødningene ga seg nå nor jeg begynte på p-ringen, men da kom jo denne rennende utfloden.. 

Tenkte først klamydia, så tok en test men fikk brev for noen dager siden at den var negativ. Kan nevne at jeg begynte på p-ring rundt samme tid dette problemet oppsto - meeen jeg hadde samtidig en ny sexpartner hvis det har noe å si.

Som sagt!!!; Skal til lege, men lurer på om noen har hatt det samme og hva var årsaken? Eventuelt noen som vet hva det KAN være?

Anonymkode: 88e2a...eea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

INGEN som har noe å komme med?😥

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

INGEN som har noe å komme med?😥

Legen din kan vel sende en prøve av utfloden til dyrking, slik at du får et svar? Da finner du ut om dette er sopp, bakterier (og hvilken type bakterie) eller normalt. 

Da får du fasiten. Tror ingen her kan gi deg noe eksakt svar på hva dette er.

AnonymBruker
Skrevet

Om det kom da du startet på p-ringen, kan det være bivirkninger? Jeg hadde kontinuerlig sopp på ringen. 

Bra du får det sjekket opp :)

Anonymkode: b5769...be8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...