Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #1 Skrevet 7. januar 2005 Min kjære ringte meg nå og sa at han ville invitere meg ut på middag i dag. Koselig. Jeg kunne velge sted. Noen som har noe å anbefale? Trenger ikke være noe dyrt med tre retters ol, har jo tross alt vært jul med alt det det har medført av bruk av penger og spising.....
Dina Skrevet 7. januar 2005 #2 Skrevet 7. januar 2005 Delicatessen på Grunerløkka (v. Schous Plass)! Kjempekoselig, nydelig tapas (men de har også "vanlige" retter), gode viner, og alt til en ok pris! De tar ikke imot bordbestilling, men det er alltid mye folk der, så det lønner seg å ikke komme så mye senere enn kl. 19:00.... Dette er ihvertfall meg og kjæresten sin favorittplass når vi skal ut og spise i Oslo, og ikke vil bruke så veeeldig mye penger! Kos dere i kveld!
Snuppa Skrevet 7. januar 2005 #3 Skrevet 7. januar 2005 Delicatessen er ok, det, men ofte stappfult av "kuule" mennesker. Vil heller anbefale et roligere sted i samme gate, nemlig Riverside. Ligger helt nede ved Akerselva, nederst i Markveien på Grünerløkka. De serverer franskinspirert mat til en rimelig penge (store hovedretter til 120/170 mener jeg å huske). Har også egenimportert vin og konjakk. Hyggelig personale og litt roligere atmosfære enn på Delicatessen.
*Lene* Skrevet 7. januar 2005 #4 Skrevet 7. januar 2005 El Granada på Majorstua! Nydelig mat, romantisk intim atmosfære, og kjempebra service!!!
Gjest gjest1 Skrevet 7. januar 2005 #5 Skrevet 7. januar 2005 Nå har dere sikkert gått ut allerede, men til en annen gang kan jeg anbefale Santinos som ligger i Tordenskjoldsgate. Der har de nydelig italiensk mat i et passe uformelt men veldig koselig miljø. Ikke er det dyrt heller
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2005 #6 Skrevet 8. januar 2005 Ja, Santinos passer for sweethearts....
Shoegal Skrevet 8. januar 2005 #7 Skrevet 8. januar 2005 Nå har dere sikkert gått ut allerede, men til en annen gang kan jeg anbefale Santinos som ligger i Tordenskjoldsgate. Der har de nydelig italiensk mat i et passe uformelt men veldig koselig miljø. Ikke er det dyrt heller kjempegod mat der!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå