Gå til innhold

Idol -Kurt singel.


jasså

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke overrasket over det. Ventet på det. Så lite som han er hjemme. Han har jo nesten ikke tid til familien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var trist for Kurt og samboeren. Og for barna.

Det syns jeg også. De har jo hatt et 10 år langt forhold, og det er jo trist når sånt ender. Men jeg synes det er enda værre siden de har to små barn sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Det der ventet jeg på. Jeg var sikker på at det forholdet ikke kom til å holde, så lange han aldri er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aurélie
Sitat endret

Newt-Moderator

Hmm..håper dette bare er rykter og overdrivelser. Synes alltid Kurten har virket veldig sympatisk, og slike ting gjør jo at han daler litt sånn sett. Men men. Fyren har jo fått snudd livet på hodet på mange områder, og det skorter ikke på oppmerksomhet fra damene heller, kan det synes om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel ikke regne med at alt som står i blader og aviser interesserer alle, men da er det vel bare å styre utenom sånne innlegg.. Hva er vitsen med å svare på ting man absolutt ikke er interessert i? :roll:

Ble ikke overrasket over at de skulle skilles. Har nok gått hardt ut over parforholdet etter at han vant Idol. Synd for barna da, alltid verst for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er så gærnt å skrive at kjendiser er single igjen jeg.. Hvor interessant det er, det er en helt annen ting.. Men, så vet man det liksom..

Jeg kan ikke se at det er noe "verre" at de skriver det om kurt enn om brad og jennifer.. personangrep er noe annet da...

Sier ikke at man ikke skal skrive om det, men det jeg reagerer på er at det er hovedoppslag på nyhetene? PÅ lik linje med katastrofen i Asia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aurélie

Jeg ble ikke så overrasket over at TV2 prioriterte Kurtens samslivsbrudd som nyhetsstoff.. Kanalen har jo nærsagt fotfulgt ham helt siden han vant norske Idol..har vært ufattelig mange innslag om ham i diverse programmer. Virker nesten som at de mener de er forplikta til å dekke hans gjøren og laden.. Da Sissel Kyrkjebø og Eddie Skoller skilte lag, var det også på nyhetene i det vide og brede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ikke så overrasket over at TV2 prioriterte Kurtens samslivsbrudd som nyhetsstoff.. Kanalen har jo nærsagt fotfulgt ham helt siden han vant norske Idol..har vært ufattelig mange innslag om ham i diverse programmer. Virker nesten som at de mener de er forplikta til å dekke hans gjøren og laden.. Da Sissel Kyrkjebø og Eddie Skoller skilte lag' date=' var det også på nyhetene i det vide og brede..[/quote']

Ja, og det er like utrolig! Snakk om å grafse i andres drìt.. Useriøse nyheter spør du meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV2 Nyhetene sank ytterligere 10 hakk hos meg på nyhetene i går ihvertfall! Tenk å ha med det som nyhetsoppslag da? Idol-Kurt singel...

Jeez :roll:

Snakk om dritt-tv!

Greit å tåle litt som kjendis, men tv2 burde holde seg for gode, til å ha en slik "story" på hovedoppslaget!!!!

Jeg er så neig så enig. Dette synes jeg var drøyt. Og jeg synes utrolig synd på dem begge to, og ikke minst på barna. Dette må være veldig vanskelig.

Men desverre var det ingen overraskelse at dettte skjedde heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da bør jo alle slutte å skrive neo inne på aktuelle saker da..For de fleste sakene der inne kommer jo fra aviser...

Ja, det er jo akkurat det samme.. Det er også ok å late som om man ikke forstår.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest happyending

Sier ikke at man ikke skal skrive om det, men det jeg reagerer på er at det er hovedoppslag på nyhetene? PÅ lik linje med katastrofen i Asia!

Å sette det på lik linje med katastrofen i asia er jo temmelig drøyt.. Jeg så ikke innslaget, så jeg skal ikke uttale meg om akkurat det.. MEN skal sant sies så begynner jeg å bli dritlei av katastrofen i asia.. Det er liksom uansett hva man leser eller ser på tv, så handler det om det.. Det har ingenting med at jeg ikke eier sympati å gjøre, det er bare andre ting som skjer i verden og som jeg syns er greit å få plass til.. Så bruddet er ikke akkurat en verdensnyhet, men jeg syns ikke det gjør noe at de har det på nyhetene, så vet vi det liksom.. Det er jo en grunn til at se og hør selger i bøtter og spann - selvom ingen innrømmer at de verken leser eller kjøper se og hør.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest happyending
Mitt poeng er at slikt HØRER hjemme i Se og Hør. Det jeg reagerer på' date=' er at det er nyhetene som presenterer det.[/quote']

Jeg hadde nok reagert litt mer om det var nrk-nyhetene som hadde det på agendaen.. Og jeg syns ikke det bør være noen hovedsak.. Men jeg skjønner at tv2 tar det med siden kurt er blitt kjent gjennom dem.. Og tvnorge-nyhetene er jo som en daglig oppdatering fra se og hør, så der hadde jeg hvertfall skjønt det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous
Jeg syns ikke det er så gærnt å skrive at kjendiser er single igjen jeg.. Hvor interessant det er, det er en helt annen ting.. Men, så vet man det liksom..

Jeg kan ikke se at det er noe "verre" at de skriver det om kurt enn om brad og jennifer.. personangrep er noe annet da...

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...