Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hva mener du vi skal diskutere?

Skrevet

å så DU MÅ diskutere alt??

en kan ikke bare gi litt infor

Mne da skla du få diskusjon hva synes du om at Kurten er blitt singel???

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

En hunk er ledig på markedet, enkelt og greit 8) (for de som er interessert).

Gjest Anonymous
Skrevet

Det bryr meg midt i ryggen, egentlig. Og hvordan har man fått det for seg at aktuelle saker på kg plutselig skal være en avdeling av Se&hør?

Gjest Gjesta
Skrevet

Sladder hører (tydeligvis) hjemme under Kultur&Underholdning. :roll:

Skrevet
:ler: trodde han hadde gitt ut ny singel jeg
Gjest Devil's Spawn
Skrevet
:ler: trodde han hadde gitt ut ny singel jeg

Hehe, trodde faktisk jeg også. Men gladelig overrasket over at han faktisk er singel. :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Et samlivsbrudd er alltid trist. Må være ekstra belastende at noen grafser i historien. Som media gjør. Og som vi kaster oss over som sultne griser med stooore kikkerøyne!

Skrevet
å så DU MÅ diskutere alt??

en kan ikke bare gi litt infor

Mne da skla du få diskusjon hva synes du om at Kurten er blitt singel???

Jeg tror de fleste av oss klarer å lese VG, Nettavisen og lignende fora selv uten at man behøver å informere om hva som står der her på KG.

Forøvrig synes jeg ingen ting om at Kurt har blitt singel. Det har ikke noe med meg å gjøre.

Skrevet

Jeg tror de fleste av oss klarer å lese VG, Nettavisen og lignende fora selv uten at man behøver å informere om hva som står der her på KG.

Forøvrig synes jeg ingen ting om at Kurt har blitt singel. Det har ikke noe med meg å gjøre.

da bør jo alle slutte å skrive neo inne på aktuelle saker da..For de fleste sakene der inne kommer jo fra aviser...

Skrevet

Det var trist for Kurt og samboeren. Og for barna.

Skrevet

TV2 Nyhetene sank ytterligere 10 hakk hos meg på nyhetene i går ihvertfall! Tenk å ha med det som nyhetsoppslag da? Idol-Kurt singel...

Jeez :roll:

Snakk om dritt-tv!

Greit å tåle litt som kjendis, men tv2 burde holde seg for gode, til å ha en slik "story" på hovedoppslaget!!!!

Skrevet

Tror ikke det kommer uventet på noen som har gått fra rørlegger-status til popstjerne med 300 reisedager i året, og jet set utenom det også.....

Forøvrig bryr det meg fint lite!

Gjest gjesta
Skrevet
TV2 Nyhetene sank ytterligere 10 hakk hos meg på nyhetene i går ihvertfall! Tenk å ha med det som nyhetsoppslag da? Idol-Kurt singel...

Jeez  :roll:  

Snakk om dritt-tv!

Greit å tåle litt som kjendis, men tv2 burde holde seg for gode, til å ha en slik "story" på hovedoppslaget!!!!

Helt utrolig. *rister på hodet*

Gjest happyending
Skrevet

Jeg syns ikke det er så gærnt å skrive at kjendiser er single igjen jeg.. Hvor interessant det er, det er en helt annen ting.. Men, så vet man det liksom..

Jeg kan ikke se at det er noe "verre" at de skriver det om kurt enn om brad og jennifer.. personangrep er noe annet da...

Gjest gjest 0
Skrevet

Det er sikkert interressant for store Kurt-fan! (sånn som jeg var...) :-?

Men dette har jeg egentlig ventet på lenge..

Deler av innlegget er slettet.

Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner.

Newt-moderator

Pam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...