AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #1 Skrevet 7. juli 2017 Jeg har gått på ppiller i mange år, byttet fra microgynon til loette for over 1 år siden, og merker at noe har skjedd. Har gått opp noen kg og vurderer å slutte helt på ppiller. Har lest en del om bivirkninger som kommer etter ppille slutt, men blir bare mer og mer sikker på at det er best å slutte. Skremmende å lese hvor mye disse hormonene i pillene gjør med kroppen! Er forberedt på noen tøffe måneder fremover med mensmerter og kviser, er det jeg gruer meg mest til! Er det noen her som har gått fra microgynon til loette, og kan fortelle meg om deres erfaringer med ppille slutt? Anonymkode: 0c81a...eeb
navier Skrevet 7. juli 2017 #2 Skrevet 7. juli 2017 Jeg går på Loette og har vært kjempefornøyd med de, det er de første pillene som har funket for meg. De skal være en "lav-hormon" pille, så det er ikke sikkert at du får masse menssmerter og kviser etter pilleslutt altså. Jeg sluttet i et år på Loette (så begynte jeg igjen), men jeg la ikke merke til noen bivirkninger etter pilleslutt. Bare lengre menstruasjon Vekten stod stille, og huden var lik som før. Du er sikker på at vektøkningen skyldes pillene? Ingenting i livsstilen din (diett, aktivitet etc) har endret seg utenom at du har begynt på Loette?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #4 Skrevet 7. juli 2017 51 minutter siden, navier skrev: Jeg går på Loette og har vært kjempefornøyd med de, det er de første pillene som har funket for meg. De skal være en "lav-hormon" pille, så det er ikke sikkert at du får masse menssmerter og kviser etter pilleslutt altså. Jeg sluttet i et år på Loette (så begynte jeg igjen), men jeg la ikke merke til noen bivirkninger etter pilleslutt. Bare lengre menstruasjon Vekten stod stille, og huden var lik som før. Du er sikker på at vektøkningen skyldes pillene? Ingenting i livsstilen din (diett, aktivitet etc) har endret seg utenom at du har begynt på Loette? Jepp er det! Det begynte å skje endringer med vekten allerede da jeg begynte på loette. I starten hadde jeg nesten ingen mastlyst, aldri opplevd lignende før. etter en stund merket jeg vekten gikk opp, og matlysten ble mer normal igjen. Spiser ikke noe annerledes nå enn før. Spiser sunt regelmessig og er ingen andre endringer når det kommer til aktivitet. Tror det er noe med hormonbalansen min som har blitt ujevn etter bytte fra de gamle pillene for de inneholder høyere dose hormoner. Anonymkode: 0c81a...eeb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå