Mulle7 Skrevet 7. januar 2005 #1 Skrevet 7. januar 2005 Noen som kan tipse om en grei og rimelig sovesofa for 2 som er ok å ha i stua, og som er i handelen NÅ?
Arkana Skrevet 7. januar 2005 #2 Skrevet 7. januar 2005 A-Møbler har en hel seksjon med sovesofaer, og mitt inntrykk er at de er finere å se på, bedre å sitte i og har en mer solid seng-del enn de fleste sovesofaer jeg har sett. Jeg har bitt meg merke i spesielt en, som jeg dessverre ikke husker navnet på. Den er lysebrun treseter med en sjeselong i de ene enden. Sengdelen er ikke sånne "fjærer" som man drar ut av sofaen under setene, det er en solid seng som skyves under selve sofaen. Veldig behagelig også. Kostet vel 6500 kroner.
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #3 Skrevet 10. januar 2005 Jeg synes at mange sovesofaer ligner for mye på en.... eh.... sovesofa, og alt for lite på en.... sofa. Jeg fant min på IKEA, jeg. Der har de også salonger (3+2+1) der du kan få to-seteren som sovesofa. Alle andre steder jeg har sett, får man ikke hele salonger i samme type som sovesofaen, viss du skjønner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå