AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #1 Skrevet 7. juli 2017 I utlandet? Pleier det være Det? Anonymkode: 591cc...f82
stan Skrevet 7. juli 2017 #2 Skrevet 7. juli 2017 Blitt mer og mer vanlig. Ihvertfall der jeg har reist. Portugal, Italia og Kina. Men kvaliteten kan variere veldig.
SweetM Skrevet 7. juli 2017 #3 Skrevet 7. juli 2017 De fleste har, men kvaliteten kan være nokså varierende. Sist jeg bodde på hotell i utlandet virket det bare i de nederste etasjene...
Solivagant Skrevet 7. juli 2017 #4 Skrevet 7. juli 2017 De aller fleste har det, ja. Kvaliteten er veldig varierende. Anbefaler å lese på feks tripadvisor, mange nevner WiFi der.
Christiane_W Skrevet 8. juli 2017 #5 Skrevet 8. juli 2017 Det er vel ganske vanlig med gratis WiFi per i dag og som flere påpeker kan kvaliteten være varierende. Og det er ikke nødvendigvis sånn at et "billighotell" har dårligere WiFi enn et luksushotell. Har selv opplevd rask, stabil WiFi på en enkel bed & breakfast i Toscana og slitt med ustabil og treg WiFi på et femstjerners hotell i Paris.
Rosaprosa20 Skrevet 8. juli 2017 #6 Skrevet 8. juli 2017 Veldig forskjellig. De fleste steder jeg har vært de siste årene har det vært svindyrt. Kan faktisk ikke huske sist jeg var på hotell i typiske sydenland hvor WiFi var gratis
tirben Skrevet 8. juli 2017 #7 Skrevet 8. juli 2017 16 minutter siden, Rosaprosa20 skrev: Veldig forskjellig. De fleste steder jeg har vært de siste årene har det vært svindyrt. Kan faktisk ikke huske sist jeg var på hotell i typiske sydenland hvor WiFi var gratis Synes det er gratis overalt jeg! Og jeg har reist en del. Men hastigheten er varierende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå