Gå til innhold

Katteeiere - har dere noen rutiner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ingen rutiner her, vi har to pusekatter. Mat står framme og de ordner seg selv, samt at vi har katteluke. Den ene pusen må følges til luka for å gå ut, så det må vi jo bare gjøre når vi har anledning til det. Hun sier ifra med å gjøre rampestreker :fnise: den andre pusen er veldig selvgående :P 

Anonymkode: 82a0e...f71

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rutiner og rutiner, fru Blom. Hannkatta vår går egentlig på sjølstyr. Han pleide å gå ut 07.00 og komme hjem igjen 15.30.

Men så gikk jeg ut i permisjon, og da kom sannheten frem! Han er en ordentlig latsabb! Sover til 10 på formiddagen, spiser frokost sammen med meg og går ut når jeg går tur. Da følger han meg 100 meter før han snur og går hjem igjen. Han har kattehus i hagen som jeg mistenker er mye brukt på dagtid. Jeg tviler på at han jakter noe særlig, men naboen forer noen løskatter så han er innom der hver dag for mat (bortskjemt ja). Så kommer han løpende fra huset sitt utpå ettermiddagen for å komme inn, da spiser han og går og  legger seg i klesskapet. Der blir han til det er mørkt ute, da kommer han tassende for å sove oppå magen min til klokka blir 5 om natten. Da begynner de små å våkne til liv så da er det inn i skapet for å sove til 10.

Og sånn går no dagan. Jeg skal kjøpe gps-tracker for å se om han egentlig gjør noe annet enn å gå til naboen for mat og så være i huset sitt hele dagen.

Anonymkode: 36af2...163

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her har vi helt faste rutiner. Kattene sover med oss om natta, så jeg roper/kaller på dem sånn ca. 22.30. Da kommer de. Så får de gå ut igjen om morgenen. Vanligvis stikker de innom sånn midt på dagen engang for å sove i senga (jeg jobber hjemmefra, med hjemmekontor). Så ut igjen etter middag, rundt 20.00. 

Anonymkode: 40ef4...f3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...