Gå til innhold

Nynorsktråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her har dere lov til å skrive kun på nynorsk (jeg selv mestrer ikke nynorsk, beklageligvis, men jeg håper å kunne lære fra dere).

Dere kan skrive vitser, dikt, små fortellinger og annet som dere har på hjertet.

Kjør på :reise:

Anonymkode: 1ce14...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg forstår ikke hvorfor du vil opprette en egen tråd for nynorsk. Les her, fra reglene:

* Innlegg som postes på Kvinneguiden skal være skrevet på bokmål eller nynorsk så lenge dette er mulig. Hvis norsk ikke er morsmålet kan man skrive på svensk, dansk eller engelsk. Det er ikke tillatt å skrive på dialekt eller bruke sms-språk i forumet. Denne regelen gjelder ikke i dagbøkene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Arabella skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor du vil opprette en egen tråd for nynorsk. Les her, fra reglene:

* Innlegg som postes på Kvinneguiden skal være skrevet på bokmål eller nynorsk så lenge dette er mulig. Hvis norsk ikke er morsmålet kan man skrive på svensk, dansk eller engelsk. Det er ikke tillatt å skrive på dialekt eller bruke sms-språk i forumet. Denne regelen gjelder ikke i dagbøkene.

 

Har du problem med at jeg opprettet tråden?

Det finnes til og med en tråd der det kun er lov til å skrive på andre språk enn norsk.

Anonymkode: 1ce14...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Arabella skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor du vil opprette en egen tråd for nynorsk. Les her, fra reglene:

* Innlegg som postes på Kvinneguiden skal være skrevet på bokmål eller nynorsk så lenge dette er mulig. Hvis norsk ikke er morsmålet kan man skrive på svensk, dansk eller engelsk. Det er ikke tillatt å skrive på dialekt eller bruke sms-språk i forumet. Denne regelen gjelder ikke i dagbøkene.

 

UFF! Tråden er jo ødelagt nå! Du forholder deg jo ikke til enkle regler...

Anonymkode: 1ce14...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Arabella skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor du vil opprette en egen tråd for nynorsk. Les her, fra reglene:

* Innlegg som postes på Kvinneguiden skal være skrevet på bokmål eller nynorsk så lenge dette er mulig. Hvis norsk ikke er morsmålet kan man skrive på svensk, dansk eller engelsk. Det er ikke tillatt å skrive på dialekt eller bruke sms-språk i forumet. Denne regelen gjelder ikke i dagbøkene.

 

Les! Les selv fra reglene!

 

Anonymkode: 1ce14...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...