AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #1 Skrevet 6. juli 2017 Hei, jeg hadde min forrige mens for ca tre uker siden og da hadde jeg nesten ingen blødninger var veldig svakt i ca 7 dager, min vanlige menstrasjon varer i ca 5 dager. Jeg går på p-pillene microgynon og pleier å hoppe over (har kanskje mensen annenhver måned ca). På mandag fikk jeg noen småblødninger og dette varte til i går. På kvelden kom det en litt større blødning, men ikke særlig mye. I dag tidlig så jeg det var svakt tegn til blod på papiret, men det har ikke vært noen ting resten av dagen før nå. Nå kom det en større blødning igjen. Jeg har gått på p-pillene mine uten å hoppe over piller og tatt disse til ca samme tid hver dag som skulle gjort at jeg ikke skulle hatt noen blødninger nå... Tror dere dette er noe jeg bør gå til legen med? Jeg blir litt bekymret når dette skjer og det er litt ubeleilig siden jeg egentlig skulle på date med en jeg liker imorgen (ikke at jeg må ha sex, men hadde vært fint med muligheten....) Noen som har opplevd lignende? Kan det bare være normalt eller er det kanskje noe jeg bør undersøke opp i fortløpende? Takk for svar :-) - Jente23 Anonymkode: d82e5...6f1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #2 Skrevet 8. juli 2017 Hvis det er tre uker siden du hadde "mensen" forrige gang er det enkleste å ta en pillefri uke nå. Da blir blødningene mest sannsynlig borte. Kanskje du ikke lenger kan hoppe over mensen annenhver måned. Anonymkode: c6b2f...c81
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå