Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Som en uvitende tante uten egne barn ønsker jeg meg forslag til en morsom liten gave til en gutt på tre år. Jeg har kjøpt verdens kuleste jakke til ham, men innser etter å ha tenkt meg om at det nok først fremst er jeg som synes den er morsom å gi i bursdagsgave. 😂

Sum: 2- 300 kroner. 

Anonymkode: 29401...56b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Såpeboblemaskin :jepp: 

Anonymkode: d60c8...9f7

• Liker 1
Skrevet

Sønnen min elsket små utfordringer han kunne mestre i den alderen der. Puslespill for den aldersgruppen f.eks, som han klarte å legge helt alene. Ble så stolt og glad når han fikk det til! :- )

Skrevet

Duplo 

AnonymBruker
Skrevet

Såpeboblemaskiner gir mye glede :) alt som blinker og lager lyd er perfekt i den alderen:)

Anonymkode: e18e2...ea8

AnonymBruker
Skrevet

Såpebobler er supert nå på sommeren, gjerne sammen med en sånn liten maskin som lager bobler når du trykker på en knapp. Koster ikke så mye (fåes i ulike str). En ball er også sikkert populært! 

Anonymkode: 13fbc...c6b

Skrevet

Om de har badekar : gelébad eller badefarge 😊

AnonymBruker
Skrevet

Ta en tur til en lekebutikk og så på leker som passer til hans aldersgruppe

Anonymkode: 1bdad...9b4

AnonymBruker
Skrevet

Herlighet jeg digger dere, så mange gode forslag! 😊  Jeg har vært i lekebutikken og sett, men det er alt for mye å velge mellom og jeg er ikke kul nok til å vite hva som gir en liten skjønnas mest glede. 

• Liker 1
Gjest chiki
Skrevet

Min gutt hadde elsket å få jakke. Han elsker. Sko, jakker, hatter og capser.

ellers er såpebobler, paw patrol og brannbiler det som er kulest ✌️ 

Skrevet

Min hadde også digga ei jakke. Han liker å føle seg kul og fin :ler:

Ellers er såpebobler supert, alt fjernstyrt er kult, Paw Patrol, superhelter i alle former og fasonger (en Superman-actionfiguer er favorittleken, Batman-hettejakke bør helst alltid være rein).. hmm.. tegnesaker, kritt til å tegne på asfalt med, bøker, biler og fly...

Treåringer er lette å kjøpe gaver til, de lar seg ofte lett begeistre :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Haha... uffameg. Dette ender jo med at jeg vil ha barn 😜

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Såpeboblemaskin, vannballonger, vannpistoler, Lego (min er 3 år og er mer interessert i Lego enn Duplo. Spesielt Batman-Lego). 

Anonymkode: d40e8...a8f

Skrevet

Togbane og puslespill er en hit her. Og alt som det er Hakkebakkeskogen på 😅 Han ble frelst etter å ha sett filmen.

Sparkesykkel, såpebobler, uteleker. Eller ta han med på kino 😄

Skrevet

Maskiner fra Bruder toys er slager her. De har lastebiler, gravemaskiner og annet stasj som småbarn elsker. Lekekassen.no har salg på mye av det nå 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...