AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #21 Skrevet 12. oktober 2017 På 6.7.2017 den 20.34, AnonymBruker skrev: Jeg blir irritert når jeg ser mennesker som ikke tar vare på kroppen eller kler seg skikkelig. Jeg føler de forurenser omgivelsene mine. Det blir som å kaste søppel på bakken. Flere som har det sånn? Anonymkode: 9a766...0b8 I og med at hva som er pent og ikke er subjektivt hadde det vært interessant å sett bilde av deg. Du kan være garantert at ikke alle mener du er noe særlig å se på også.. Anonymkode: a70c6...d50 1
Norre Skrevet 12. oktober 2017 #22 Skrevet 12. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ah, bare lurte på om du hadde googlet overskriften og havnet i denne tråden siden bumpet opp en gammel tråd. Hadde vært litt spesielt å finne denne tråden ved hjelp av google. Anonymkode: 130db...c58 Hahahaha! 👌🏼😁 Ingen googling. Jeg liker å bla litt i trådene her på KG når jeg ikke har noe bedre å gjøre. Fant denne helt tilfeldig og syntes det var greit å spørre hva slags flott skapning som tenker på denne måten om andre mennesker. Har forøvrig ikke fått svar på spørsmålet. 🙂
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #23 Skrevet 13. oktober 2017 21 hours ago, AnonymBruker said: Akkurat når det gjelder dette med å bli så irritert av hvordan folk kler seg, tipper jeg at du har veldig sterk estetisk sans. Føler du at stygge bygninger også "forurenser" hverdagen din? Jeg kjenner en fyr som er helt sånn på det sporet. Han vil liksom ha det beste av alle hele tida på alle områder, og spesisielt estetisk. Ironisk nok er han og ektefellen blant de som jeg kjenner som jeg faktisk ville sagt - om jeg ble presset til å oppgi noen - ville sagt at i mine øyne er mindre pene... Anonymkode: 803e1...41b Om han ønsker at alle skal danse etter hans pipe så er de jo neppe opptatt av han er pene i dine øyne. Samme med dama hans, han synes sikkert hun er flott selv om du ikke synes hun er så pen. Anonymkode: d1a7e...629
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå