Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal ta danskebåten i morgen, men jeg blir så fort sjøsyk. Har noen piller jeg har fått av legen, men har prøvd de før og de hjelper ikke. Noen tips?

Anonymkode: e1273...823

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fly isteden.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, amativeReflection skrev:

Fly isteden.

Blir kvalm der og.

Skrevet

Hvis du tåler det:

Postafen. Det får du kjøpt reseptfritt på apoteket

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hvis du tåler det:

Det er det jeg har prøvd og som ikke funker...

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hvis du tåler det:

Er i tillegg ikke så gunstig i og med at jeg skal kjøre bil, og man blir ofte veldig trøtt av det.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er i tillegg ikke så gunstig i og med at jeg skal kjøre bil, og man blir ofte veldig trøtt av det.

Noen sier at ingefær-tabletter hjelper. Jeg har liten tro på det, men du kan jo forsøke

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Honey Dew skrev:

Noen sier at ingefær-tabletter hjelper. Jeg har liten tro på det, men du kan jo forsøke

Har egentlig ikke tid til å dra innom appteket... båten går ganske tidlig i morgen. Lurte på om noen har tips til å holde tankene opptatt, hvor man bør sette seg, evt. kjerringråd :)

AnonymBruker
Skrevet

Det som fungerer for meg er å sitte lavt nede i båten og midt på. Da vil følelsen av gynging bli mindre (er hvertfall sånn for meg) 

Til neste gang anbefaler jeg Scopoderm plaster. Det er reseptpliktig. I tillegg er det litt styr med at det må settes på 12 timer før avreise. Hvis jeg ikke husker feil. 

Anonymkode: f170c...ef2

Skrevet

Sjekk om de har Sea Band armbånd til salgs på båten. Finnes på apotek, men selges på Colorline båtene. Det skal virke, men jeg kan ikke love deg det.
Som den over sier: Midt i båten og langt nede er best.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som fungerer for meg er å sitte lavt nede i båten og midt på. Da vil følelsen av gynging bli mindre (er hvertfall sånn for meg) 

Til neste gang anbefaler jeg Scopoderm plaster. Det er reseptpliktig. I tillegg er det litt styr med at det må settes på 12 timer før avreise. Hvis jeg ikke husker feil. 

Anonymkode: f170c...ef2

Huff, rekker ikke det før avreise, men takk for tips, skal se om jeg får tak i det neste gang!

11 minutter siden, Belima skrev:

Sjekk om de har Sea Band armbånd til salgs på båten. Finnes på apotek, men selges på Colorline båtene. Det skal virke, men jeg kan ikke love deg det.
Som den over sier: Midt i båten og langt nede er best.

Dette har jeg også prøvd, virket ikke i det hele tatt. Tror egentlig formålet med sea band er en slags placebo-effekt, men det virker ikke på en som blir så lett sjøsyk som meg...

AnonymBruker
Skrevet

Prøv Marzine, det hjelper på meg og barna mine. Postafen hjalp ikke i det hele tatt. Man blir trøtt av det, men ikke farlig trøtt.

Anonymkode: 2f94a...98d

Skrevet

Trenger også tips, så dytter opp denne tråden. Postafen hjelper på meg(i motsetning på deg), men blir helt ødelagt av trøtthet i minst et døgn,noe som ikke er så heldig når man skal kjøre. Håper du får noen gode tips som hjelper. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøv Marzine, det hjelper på meg og barna mine. Postafen hjalp ikke i det hele tatt. Man blir trøtt av det, men ikke farlig trøtt.

Anonymkode: 2f94a...98d

Får prøve det også neste gang ;)

AnonymBruker
Skrevet

Da var turen overstått, og til tross for at det omtrent ikke var noen bølger i det hele tatt, satt jeg og spydde som en gris hele turen. Jaja, får se om tipsene deres hjelper på hjemveien ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...