Gå til innhold

Familietur til syden

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men de sover jo?

Anonymkode: 42601...175

Og det vet du fordi de har øynene igjen? 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja ikke sant :fnise:  I min familie hadde vi bare ett soverom til vi ungene var åtte og ti år, noe som var ganske vanlig på den tiden.

Anonymkode: d3c81...6c0

Det var også ganske vanlig på den tiden at barna måtte ut å leke! Vinter som sommer - UT! Man må ikke ha sex etter at man har lagt seg for kvelden!

• Liker 1
Skrevet

Jeg er enig med mannen din. Jeg ferska foreldrene mine i dusjen da jeg var 4år. Da jeg hadde lagt meg og fått nattasuss av mamma på en sydenferie måtte jeg på do litt etterpå. Det er det eneste minnet jeg husker fra så ung alder, og jeg har mareritt om det enda.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal dere ha sex? Er det ikke nok med to barn?

Anonymkode: cf39f...b24

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men de sover jo?

Anonymkode: 42601...175

For det er jo helt umulig at de våkner opp og later som de sover? Slik jeg gjorde.

• Liker 3
Skrevet
På 8.7.2017 den 13.08, Gravity skrev:

En ting er hvordan barna ville reagert. Jeg for min del hadde ikke klart å mobilisere særlig stor lyst og hadde nok heller ikke klart å konsentrere meg om akten dersom barna sov i samme rom. 

Takk og lov for bamseklubb/Lollo og bernie-aktiviteter :)

Helt enig. Tankene mine hadde vært hos barna... og jeg hadde ikke fått noe glede av sexen.....

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Trude.lutt skrev:

Helt enig. Tankene mine hadde vært hos barna... og jeg hadde ikke fått noe glede av sexen.....

ØYNENE og ØRENE mine hadde vært konstant på barna - lite fokus på mannen :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syntes folk overdriver noe voldsomt her. Traumatisert av at foreldre har sex. Godt en ikke har opplevd verre! Enig med dere ang å ha sex med så store barn i samme rom, man klarer styre seg i 1-2 uker. Men at man er traumatisert også nå i voksen alder blir for meg å ta litt hardt i.

Anonymkode: 00c7a...0dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...