Gå til innhold

Familietur til syden

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her har eldste barn rom vegg i vegg med oss og sovner etter oss. Har fullstendig ødelagt sexlivet vårt. Sex mens ungen sov i samme rom hadde vært helt uaktuelt. 

Mann. 

Anonymkode: a9f64...d27

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dere ikke gå på badet? Dere kan låse døren og ha stille sex der inne. Jeg skjønner forresten mannen din godt.

• Liker 3
Skrevet
På 6.7.2017 den 17.33, AnonymBruker skrev:

Jeg og samboer har akkurat vært på sydentur sammen med våre barn (5 og 7 år). Vi har hatt familierom hvor barna sover i sofa, mens vi sover i dobbelseng. 

Jeg prøver meg, men min partner sier nei - ikke aktuelt så lenge barna sover i samme rom. 

Hva er deres syn på dette?
Forsiktig sex under dynen, mens barna sover tungt i sovesofa.

Anonymkode: 5e0ff...abe

Når barna er 5 og 7 år må det være mulig å få litt voksentid alene? Er det ingen trygge aktiviteter de kunne gjort uten at dere passet på dem? Tror det burde være mulig med litt planlegging og litt velvilje. Evt samarbeide med andre par, se til hverandres barn? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dere hadde ikke tid til å ta dere en kjappis på dagen en gang? Eller hadde dere sex på dagen, men du ville ha sex når dere har lagt dere og? Sånn er det å ha barn.

Anonymkode: f453b...d40

• Liker 1
Gjest mimoe
Skrevet

Herregud, traumatisert for å oppdage at foreldrene har sex liksom...

Hvordan skal det gå med nåtidens unger???

AnonymBruker
Skrevet
På 6.7.2017 den 17.54, AnonymBruker skrev:

Ikke aktuelt for meg! 

Sånt kan gi barn traumer! 

Anonymkode: e8df6...c5a

På 6.7.2017 den 21.43, Cocosa skrev:

Har du tenkt å gi barna traumer for livet, så vær så god! Makan!

Ser at tabuene fra fortiden lever i beste velgående.... *grøss*

Å ha stille sex under dynen mens barna er i et annet rom er da null problem? Hva gjør man hjemme da? Slutter man å ha sex i sitt eget hus straks man får barn som er store nok til å forstå hva som forgeår? Jeg snakker selvsagt ikke om heftig rå sex, men forsiktig kosing under dyna mens barna sover i et annet rom.

Om et barn skulle være så "uheldig" at det fersker foreldrene i å ha sex, mener dere seriøst at dette barnet da får TRAUMER? Herregud for noen holdninger. Jeg fersket forledrene mine et par ganger, men var ikke i nærheten av å få traumer. Selvsagt noe kleint, men pga oppegående foreldre som faktisk snakket med meg om "hendelsen" var dette en som en bagatell å regne. Faktisk ble det en fin anledning for mor og far å snakke med meg om seksualitet.

Det er selvsagt opp til en hver om de vil ha sex med ungene i naborommet, eller ikke, men slutt å døm de som velger å kose seg sammen. Å være 14 dager i syden sammen med sin kjære gir selvsagt sexlyst og et ønske om å være intime. Og som sagt er det mange kreative muligheter uten at man tar dama bakfra mens man brøler høyt.....

Hvis du var et barn som fikk lov å velge, ville du:

1) hatt foreldre som kranglet og kjeklet hele ferien (Ja, MEGET vanlig!)?
2) Ferske mor og far med "merkelig bevgelser" under dyna i naborommet?

Anonymkode: 55206...551

• Liker 8
Gjest Cocosa
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser at tabuene fra fortiden lever i beste velgående.... *grøss*

Å ha stille sex under dynen mens barna er i et annet rom er da null problem? Hva gjør man hjemme da? Slutter man å ha sex i sitt eget hus straks man får barn som er store nok til å forstå hva som forgeår? Jeg snakker selvsagt ikke om heftig rå sex, men forsiktig kosing under dyna mens barna sover i et annet rom.

Om et barn skulle være så "uheldig" at det fersker foreldrene i å ha sex, mener dere seriøst at dette barnet da får TRAUMER? Herregud for noen holdninger. Jeg fersket forledrene mine et par ganger, men var ikke i nærheten av å få traumer. Selvsagt noe kleint, men pga oppegående foreldre som faktisk snakket med meg om "hendelsen" var dette en som en bagatell å regne. Faktisk ble det en fin anledning for mor og far å snakke med meg om seksualitet.

Det er selvsagt opp til en hver om de vil ha sex med ungene i naborommet, eller ikke, men slutt å døm de som velger å kose seg sammen. Å være 14 dager i syden sammen med sin kjære gir selvsagt sexlyst og et ønske om å være intime. Og som sagt er det mange kreative muligheter uten at man tar dama bakfra mens man brøler høyt.....

Hvis du var et barn som fikk lov å velge, ville du:

1) hatt foreldre som kranglet og kjeklet hele ferien (Ja, MEGET vanlig!)?
2) Ferske mor og far med "merkelig bevgelser" under dyna i naborommet?

Anonymkode: 55206...551

Nå var det vel ikke snakk om i naborommet, var det vel? 

Skrevet

Skal man tro denne tråden må vel jeg og søsken være Norges mest traumatiserte barn. Hjemme hos oss hadde en del av søskenflokken soverom vegg i vegg med foreldre, og den andre delen rett under. Vi har hørt våre foreldre ha sex i mange, mange år, vi. Selvfølgelig er det ikke direkte dritartig å høre det, men det skjedde nå rett som det var. Ingen av oss har slitt noe i ettertid med hverken intimitet eller seksualitet. Jeg syns faktisk tvert imot at det var litt fint på en måte å vite at våre foreldre enda hadde den kjærligheten seg imellom, kanskje spesielt når de fleste andre barna/ungdommene hadde skilte foreldre.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Aisu skrev:

Skal man tro denne tråden må vel jeg og søsken være Norges mest traumatiserte barn. Hjemme hos oss hadde en del av søskenflokken soverom vegg i vegg med foreldre, og den andre delen rett under. Vi har hørt våre foreldre ha sex i mange, mange år, vi. Selvfølgelig er det ikke direkte dritartig å høre det, men det skjedde nå rett som det var. Ingen av oss har slitt noe i ettertid med hverken intimitet eller seksualitet. Jeg syns faktisk tvert imot at det var litt fint på en måte å vite at våre foreldre enda hadde den kjærligheten seg imellom, kanskje spesielt når de fleste andre barna/ungdommene hadde skilte foreldre.

Fint at dere ikke har slit noe med det, men alle er forskjellige. Jeg tror de fleste synes det er utrolig ekkelt at foreldrene knuller i samme rom. Tror ikke mange barn tenker det er så flott. Man kan synes det er fint når foreldrene klemmer hverandre og sånn (selv om noen synes det å er ekkelt) men å gå sex i samme rom som barna er no go for de fleste.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, Cocosa skrev:

Nå var det vel ikke snakk om i naborommet, var det vel? 

Nettopp 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint at dere ikke har slit noe med det, men alle er forskjellige. Jeg tror de fleste synes det er utrolig ekkelt at foreldrene knuller i samme rom. Tror ikke mange barn tenker det er så flott. Man kan synes det er fint når foreldrene klemmer hverandre og sånn (selv om noen synes det å er ekkelt) men å gå sex i samme rom som barna er no go for de fleste.

Jo, jeg ser den. Samme rom hadde nok fort blitt for nært for oss også. Jeg mente innlegget litt mer som en motvekt til tanken om at den minste anelse om at foreldre har sex er grusomt og fælt for barn. Så jeg ville nok strukket meg langt for å få til sex mens barna var opptatt med noe annet, for to hele uker uten er litt for lenge, syns jeg :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Aisu skrev:

Jo, jeg ser den. Samme rom hadde nok fort blitt for nært for oss også. Jeg mente innlegget litt mer som en motvekt til tanken om at den minste anelse om at foreldre har sex er grusomt og fælt for barn. Så jeg ville nok strukket meg langt for å få til sex mens barna var opptatt med noe annet, for to hele uker uten er litt for lenge, syns jeg :)

Jeg ser ikke noe problem at foreldrene har sex mens ungene gjør andre ting. Sex er viktig, men man bør ikke ha seg når de sover i samme rom. Selv om sex er naturlig og alt det, så finnes det barn som kan ta skade av det.

• Liker 9
Skrevet

En ting er hvordan barna ville reagert. Jeg for min del hadde ikke klart å mobilisere særlig stor lyst og hadde nok heller ikke klart å konsentrere meg om akten dersom barna sov i samme rom. 

Takk og lov for bamseklubb/Lollo og bernie-aktiviteter :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Si at dere skal dusje, og lås baderomsdøren. 

Sex i samme rom er ikke ok. 

Anonymkode: e3f3e...0f3

AnonymBruker
Skrevet

Gud for et hysteri blant foreldre! Ikke rart det blir skilsmisser når sex omtrent er synd 🙉

Anonymkode: 42601...175

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, mimoe skrev:

Herregud, traumatisert for å oppdage at foreldrene har sex liksom...

Hvordan skal det gå med nåtidens unger???

Enig 😉👍🏻

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gud for et hysteri blant foreldre! Ikke rart det blir skilsmisser når sex omtrent er synd 🙉

Ingen her som sier sex er en synd. Eneste folk sier at man trenger ikke å ha sex i samme rom som barna. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er dårlig gjort og egoistisk å pule i samme rom som barna. De fleste barn synes det er ubehagelig og ikke greit i det hele tatt. Virker som noen ikke gidder å bry seg og tenker "jaja, dette får de bare finne seg i og er helt naturlig. Tullere å reagere på sånt" Må da klare å ha sex på dagen mens ungene leker eller er opptatte med noe? Å pule ned to unger på 5 og 7 år i rommet er ikke greit. Her støtter jeg mannen din fult ut. Kall meg gjerne hysterisk, men dere aner ikke hvordan de vil reagere. Gidd å ta litt hensyn. 

Flaks at mine foreldre hadde vett til å ta hensyn og ikke pule i samme rom.  😉

Anonymkode: 19e66...08f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Christy89 skrev:

Ingen her som sier sex er en synd. Eneste folk sier at man trenger ikke å ha sex i samme rom som barna. 

Men de sover jo?

AnonymBruker
Skrevet
På 6.7.2017 den 21.47, AnonymBruker skrev:

Hvordan overlevde foreldre og barn på ett eller to rom og kjøkken før imtiden? 

Må være mange traumatiserte ute i verden skal vi tro denne tråden. 

Anonymkode: 93738...13c

Ja ikke sant :fnise:  I min familie hadde vi bare ett soverom til vi ungene var åtte og ti år, noe som var ganske vanlig på den tiden.

Anonymkode: d3c81...6c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...