Gå til innhold

Min hjertesak


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått med meg at mange er så åpne rundt masse rart så føler for å gi mitt bidrag. Jeg er tolerant, fordomsfri, respektfull og åpen rundt penger. Hvis noen ønsker å gi meg penger er jeg altså åpen og raus, og folk kan få kaste så mye penger de vil mot meg uten at jeg saksøker dem. Lover å ikke saksøke, slapp av! Jeg vet, jeg er superkul. Jeg gjør mennesker en tjeneste ved å være åpen. Skal begynne å titte etter hus på finn.no allerede! Gleder meg! Pst, må ha badekar, noe annet er lite åpent og raust. 

Anonymkode: 1a84e...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har kanskje ikke helt skjønt dette med mellommenneskelige relasjoner?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blodets rett skrev:

Du har kanskje ikke helt skjønt dette med mellommenneskelige relasjoner?

 

Nei... kan du forklare????

Anonymkode: 1a84e...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått med meg at mange er så åpne rundt masse rart så føler for å gi mitt bidrag. Jeg er tolerant, fordomsfri, respektfull og åpen rundt penger. Hvis noen ønsker å gi meg penger er jeg altså åpen og raus, og folk kan få kaste så mye penger de vil mot meg uten at jeg saksøker dem. Lover å ikke saksøke, slapp av! Jeg vet, jeg er superkul. Jeg gjør mennesker en tjeneste ved å være åpen. Skal begynne å titte etter hus på finn.no allerede! Gleder meg! Pst, må ha badekar, noe annet er lite åpent og raust. 

Anonymkode: 1a84e...491

😂 konge

Anonymkode: ff506...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...