AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #1 Skrevet 6. juli 2017 Er det noen som vet om andre chips-smaker en salt som ikke inneholder løk? Det kan heller ikke stå "krydder" på innholdsfortegnelsen, for da er det stor sannsynlighet for at løkpulver er på listen... Det gjelder alle typer løk, både hvitløk, ramsløk, osv osv. Jeg har til nå kun funnet ren salt chips som løk/"krydder"-fri variant. Til og med "salg&pepper" har løk :/ Noen tips til en chipselsker med nulltoleranse for løk? Anonymkode: 44215...f13
Simbyxor Skrevet 6. juli 2017 #3 Skrevet 6. juli 2017 Løk er jo en real smaksforsterker, derfor brukes det mye. Det tilsetter en dybde i smaken, som du ikke får andre steder. Vil anbefale deg å steke dine egne chips :D
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #4 Skrevet 6. juli 2017 12 minutter siden, Simbyxor skrev: Vanlig salt, da? Som skrevet to ganger i innlegget: det er nettopp kun den jeg har funnet til nå Jeg vil gjerne kunne veksle litt på det, for bare vanlig salt er kjedelig, og veldig langt ifra yndlingschipsen min. Anonymkode: 44215...f13 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #5 Skrevet 6. juli 2017 Jeg vet ikke, men kanskje salt&vinegar-typen potetgull er uten løk? Verdt å sjekke ut, i hvertfall, dersom du ikke allerede har gjort det. Anonymkode: a37f9...a17
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #7 Skrevet 6. juli 2017 Akkurat nå, Honey Dew skrev: Paprika Der er det alltid løk. Masse løk. Anonymkode: a37f9...a17
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #8 Skrevet 6. juli 2017 Akkurat nå, Honey Dew skrev: Paprika Hvilket merke? Jeg har sett på både kims og maarud, og begge disse har løk/uspesifisert krydder i paprika-chipsen sin Anonymkode: 44215...f13
happiest Skrevet 27. juli 2017 #10 Skrevet 27. juli 2017 Tortillachips? Rotgrønnsakschips? Ellers er det popcorn, nøtter, saltstenger... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå