AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #1 Skrevet 6. juli 2017 Jeg trenger alle tips man kan få mot pms. (Humøret). Jeg tåler virkelig ingen ppiller utenom cerazette. Nå har jeg gått på pstav et halvt år, og det går fint utenom uken før mensen. Da blir jeg nesten deprimert! Å prøve andre prevensjonstyper er utelukket. Så da må jeg bare leve med den ene uken. Skal kjøpe nattlysolje, har hørt det hjelper. Men mer?? Er desperat. Anonymkode: 779b1...ee3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #2 Skrevet 6. juli 2017 Slutte å ta hormoner, kobberspiral f.eks? Anonymkode: 1e3c9...e07 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #3 Skrevet 6. juli 2017 Trening, høy- eller lavfettsdiett (eller veganisme), mindre koffein, mindre sukker, bedre søvn, bedre kosthold generelt, sørg for at du får i deg all næringen du trenger... Anonymkode: 88911...ce2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #4 Skrevet 6. juli 2017 Åja, og slutt med P-stav. Anonymkode: 88911...ce2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #5 Skrevet 6. juli 2017 P stav er det eneste prevensjonen som har fungert for meg. Ppiller gjorde meg deprimert hele tiden. Kobberspiral er jeg utrolig usikker på om jeg tør prøve. Anonymkode: 779b1...ee3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #7 Skrevet 7. juli 2017 Hei Hadde samme problem inntill for et år siden Kutta ut kjøtt fra kosthold, kutta ut alkohol, begynte å trene 5 ganger i uka med intensiv trening, kutta ned på sukker og koffein og VIPS så har alle PMS symptomer forsvunnet Anonymkode: c1505...820 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå