AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #1 Skrevet 6. juli 2017 Jeg har slitt med lukt fra underlivet siste mnd. Jeg har hatt sopp før som 15- åring og vet det ikke er greia nå. Har også tatt klamydiatest. Truse/bukse stinker etter få timers bruk. Det spiller inegen rolle om jeg har vasket med såpe/vann/eller ikke vasket i det hele tatt. Har prøvd i flere uker med hvert alternativ uten resultat, og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Det begynte da jeg hadde sex men en mann i nov. og vi fortsatte med sex til jan., men plagene er her fortsatt. Hva F skal jeg gjøre? Legen min er ganske travel og regner med hun er lei av slike ubetydelige spørsmål. Kan jeg behandle dette selv? I så fall, hvordan? Anonymkode: 8686c...53e
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #2 Skrevet 6. juli 2017 Høres veldig kjent ut! Selv fikk jeg bakteriell vaginose etter jeg begynte å ha sex med en spesiell mann. Tenker at det må ha vært sæden hans jeg reagerte på eller noe, men gikk lenge ubehandlet. Nå får jeg det med jevne mellomrom dessverre, spesielt ved mensen eller hvis noen kommer inne i meg, men det lar seg kurere (iallefall midlertidig..?). Gå til legen og be ham se i mikroskop eller sende bakterieprøve! Anonymkode: da448...6ee
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #3 Skrevet 6. juli 2017 Bakteriell vaginose kanskje? Det lukter død og pine. Kan gå over av seg selv. Antibiotika brukes ofte. Anonymkode: 1351a...955
domimik Skrevet 6. juli 2017 #4 Skrevet 6. juli 2017 Du kan prøve å behandle selv med vivag kapsler, hvis det ikke fungerer er det nok BV og du må ha resept på medisin.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #5 Skrevet 6. juli 2017 Bakteriell vaginose. Dra til legen. Anonymkode: b70a9...f97 1
Million Skrevet 6. juli 2017 #6 Skrevet 6. juli 2017 Dra til gynekolog og få tatt prøver. Det kan være du trenger resept på medisin for å behandle dette.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 #7 Skrevet 7. juli 2017 Dra til legen. Blir det et tilbakevendende problem, kan du prøve Lactal balanse eller andre geleer fra apoteket beregnet på å regulere pH-verdien i skjeden. Anonymkode: 7b05e...88d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå