Gå til innhold

Ribbeina mine "poppet" ut!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For 12 år siden svulmet de nedre ribbeina mine på venstre side opp - det skjedde plutselig og uten noe smerte - jeg oppdaget det da jeg var på toalettet og tittet ned for å vaske hendene. Jeg mener ikke litt svulmet, men dobbel størrelse av de på høyre side! Dro til lege og fikk henvisning til rtg - de fant ingenting, så fastlege konkluderte med costocondrit (tietzessyndrom). Slo meg til ro med drt - ikke noe å gjøre med, annet enn at det går over av seg selv.,,' men, de siste årene har det ikke gått over, men spredt seg og blitt mye værre - jeg har svulmet opp i ribbeina under høyre bryst og bak mot ryggen og på høyre side opp mot kragebein. På venstre side der det startet kjennes det bare ut dom rn diger klump. Thorax ser helt deformert ut og det gjør mye vondt! Problemet er at ingen vet hva de skal gjøre med det! Legen står fast på diagnosen eller vil ikke skekke det ihjrn ( etter 12 år), på sykehus jeg har vært på for andre ting, får de alltid sjokk og blir helt "fasinerte" når de ser meg liggende på en benk, fordi torsoen er då fucka. Så, jeg andr ikke om jeg skal være brkymret eller ikke.. har blitt vant til st det er vondt og at jeg ikke kan bruke bh osv, mrn finnes det norn der ute dom kan gi meg noen råd for hva jeg bøt gjøre/ evt. opplevd det samme?    ( sorry skrivefeil pga tlf)

Anonymkode: 15348...c6a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har noen råd?

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg ville byttet fastlege hvis jeg var deg. Det høres ut som en videre utredning er på sin plass.

Anonymkode: 0ca8d...645

AnonymBruker
Skrevet

Hår du byttet fastlege? Hvis ikke ville jeg startet der...

Anonymkode: ad7fd...15e

AnonymBruker
Skrevet

Okei, takk for svar. Har hatt samme lege hele veien!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...