AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 #1 Skrevet 5. juli 2017 Det fikk jeg lyst på nå. Og potetgull med paprika. Anonymkode: c04d2...df7
Simbyxor Skrevet 6. juli 2017 #3 Skrevet 6. juli 2017 Jeg og, men kan ikke ete den, vet a søren hva de putter i den - men tåler den ikke! Holder meg til sour cream and onion assss
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 #4 Skrevet 6. juli 2017 Jeg er veldig glad i potetgull med paprika på min potetgull med salt og pepper Anonymkode: 3413c...97e
fresia Skrevet 7. juli 2017 #5 Skrevet 7. juli 2017 Maarud med paprika eller ost&løk er mine favoritter også spiser sjeldent potetgull da
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. juli 2017 #6 Skrevet 7. juli 2017 (endret) Jeg liker best Sørlandschips med spansk paprika og Totenflak med ost/grønn paprika. Endret 8. juli 2017 av Catalina Culès
Gjest Zeitgeist Skrevet 7. juli 2017 #7 Skrevet 7. juli 2017 En stor pose med Maarud Ost og Løk, en stor pose ostepop fra OWL, og iskald cola fra Mack bryggeriet - nærmere deg o' Gud. (Jeg skal gifte meg med den mannen som bringer meg dette)
Sillyline Skrevet 7. juli 2017 #8 Skrevet 7. juli 2017 Jeg har lyst på Daim med appelsinsmak (?), er visst mange som liker den. Jeg har ikke smakt den, men så den i butikken og fikk lyst på. Oh well, jeg vet hva jeg skal kjøpe til godis i morgen
Salka Skrevet 7. juli 2017 #9 Skrevet 7. juli 2017 (endret) På 6. juli 2017 den 13.37, Simbyxor skrev: Jeg og, men kan ikke ete den, vet a søren hva de putter i den - men tåler den ikke! Holder meg til sour cream and onion assss Jeg tåler den heller ikke. Får grisevondt i magen av den, så styrer laaaaangt unna. Jeg fikk lyst på snack chips. Åh, det er så digg det! Endret 7. juli 2017 av Salka
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #10 Skrevet 8. juli 2017 Ost og løk..? ÆSJ!! Anonymkode: ef056...74f 4
Simbyxor Skrevet 8. juli 2017 #12 Skrevet 8. juli 2017 19 timer siden, Salka skrev: Jeg tåler den heller ikke. Får grisevondt i magen av den, så styrer laaaaangt unna. Jeg fikk lyst på snack chips. Åh, det er så digg det! Er det for noe? Linser og sånn?
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2017 #13 Skrevet 8. juli 2017 På 7.7.2017 den 12.10, fresia skrev: Maarud med paprika eller ost&løk er mine favoritter også spiser sjeldent potetgull da Alltid viktig å få med at man spiser noe sjeldent. Anonymkode: 8603a...57a 5
Salka Skrevet 8. juli 2017 #14 Skrevet 8. juli 2017 42 minutter siden, Simbyxor skrev: Er det for noe? Linser og sånn? Nei, er med krydder. Lysegul pose. Minner egentlig litt om de OL-ringene som fantes før, men mer smak. Veldig gode! 1
Simbyxor Skrevet 8. juli 2017 #15 Skrevet 8. juli 2017 2 minutter siden, Salka skrev: Nei, er med krydder. Lysegul pose. Minner egentlig litt om de OL-ringene som fantes før, men mer smak. Veldig gode! Åja, sett dem! Hva er det i dem? Tåler ikke mais hiver meg over all snacks jeg kan spise. Blir litt kjedelig brokkoli og biff i lengden.
Anglofil Skrevet 8. juli 2017 #16 Skrevet 8. juli 2017 Nå fikk jeg lyst på potetgull! Snack Chips er også min desiderte favoritt. Hamstrer dem når jeg besøker Danmark. Mvh Yvonne
Salka Skrevet 8. juli 2017 #17 Skrevet 8. juli 2017 12 minutter siden, Simbyxor skrev: Åja, sett dem! Hva er det i dem? Tåler ikke mais hiver meg over all snacks jeg kan spise. Blir litt kjedelig brokkoli og biff i lengden. Inneholder maltodekstrin av mais ser jeg, dessverre. https://bgo.mve.no/snack-chips-180g-kims.html Står ikke mais som allergien, men er nok best for deg å holde deg unna for det. Egentlig er jo pottis lagd av kun ekte potet, krydder og olje det aller beste, men dette er veldig godt selv om det er laget av potetmel og masse tilsetningsstoffer.
Simbyxor Skrevet 8. juli 2017 #18 Skrevet 8. juli 2017 Akkurat nå, Salka skrev: Inneholder maltodekstrin av mais ser jeg, dessverre. https://bgo.mve.no/snack-chips-180g-kims.html Står ikke mais som allergien, men er nok best for deg å holde deg unna for det. Egentlig er jo pottis lagd av kun ekte potet, krydder og olje det aller beste, men dette er veldig godt selv om det er laget av potetmel og masse tilsetningsstoffer. Jepp. Holder meg unna alt mais-ish. Maarud er litt flinkere enn kims sånn sett. I Sverige har de mange forskjellige chips da! Vært der og sett? Kjøpte en dritgod en sist gang. Ramsløk? Husker ikke.
Salka Skrevet 8. juli 2017 #19 Skrevet 8. juli 2017 2 minutter siden, Simbyxor skrev: Jepp. Holder meg unna alt mais-ish. Maarud er litt flinkere enn kims sånn sett. I Sverige har de mange forskjellige chips da! Vært der og sett? Kjøpte en dritgod en sist gang. Ramsløk? Husker ikke. Masse i Sverige, ja, men dessverre mye som inneholder fløte og hvetegluten som jeg ikke tåler. Tåler ikke pottis med mye løkpulver i heller, men litt som det er i de fleste typene går greit da. Det er når det blir mengder løkpulver at magen protesterer. Svenskene har dilla på dill også da, det syns ikke jeg er noe godt. Smaker gress jo.
Simbyxor Skrevet 8. juli 2017 #20 Skrevet 8. juli 2017 11 minutter siden, Salka skrev: Masse i Sverige, ja, men dessverre mye som inneholder fløte og hvetegluten som jeg ikke tåler. Tåler ikke pottis med mye løkpulver i heller, men litt som det er i de fleste typene går greit da. Det er når det blir mengder løkpulver at magen protesterer. Svenskene har dilla på dill også da, det syns ikke jeg er noe godt. Smaker gress jo. Heheh. Jeg elsker dill. Kjipt å ikke tåle gluten, da hadde glutenfritt kosthold tidligere i år og det var et mareritt. Altså.. cheeseburger fra McDonald's er ikke akkurat et gourmetmåltid, men med glutenfritt brød til? Æsj! Så ja. Føler med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå